Komentáře uživatele "_lt_":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
E 444.115 | Já bych spíš viděl možná nějaké cestující, kteří dojedou až do Nice ten večer. Je smutný, že pak stačí odstranit policejní dodávky a zrovna náhodou tam projede údajný zmrzlinář z Tuniska. A z tak pěknýho snímku se stane dechberoucí mrazivá scenérie, která před zaznamenává klid před bouří. | 22.07.16 - 6:40 |
242.239-2 | No, jako učitel by jsi měl vědět, že účinost papírů (řekněme osnov jako předpisů) se projeví se zpožděním několika let až desítek let. Takže těžko se sázet a srovnávat nehody, způsobené vlivem tehdejších předpisů v dnešní době. Za deset, dvacet let se tu můžete sejít a srovnávat, kolik nehod bylo z nedodržení té minuty času a kolik jich bude s dodržením minuty a nestihnutím všeho. Tady je jasné, že se tím kabelem toho dne nic nestalo. | 12.05.14 - 7:39 |
751.057-1 | Nevím jak je tomu letos, ale poslední minimálně tři roky se na tuto trať vlak v pracovní dny běžně rozhodně nepodíval. Něco jiného je, že tam je trasován. Souhlasím tedy s tím svátkem. | 24.03.14 - 14:38 |
T 478.3310 | Milane tohle bude osobák 2181 ze Zittau. R z Plzně (v té tobě jako Os) přijížděl do Liberce o 5 hodin později. | 14.02.14 - 20:23 |
T 478.3310 | Teda pane Budín to je nádhera. Vidět třistadesítku v barvě o tom se mi ani nezdálo. Šotoušům se určitě nebude zdát ten stín v soupravě, ale pro mě to je nejlepší fotka pro tento rok. Trumfnout se v této galerii snad můžete jedině sám. Jinak jde opravdu o první Liberckou vlaštovku v unifiku vzor 88. | 14.02.14 - 19:12 |
T 478.1230 | Astartoth ano jsem tady! Volal jsi mě? No vzpomíná, to se na dráze jezdilo, že do pár let stroje vypadali takhle. Zatímco zítra budeme vzpomínat jak kapitalista jezdil jen díky lidské práci obětavých, nikoliv z vlastní zásluhy. http://www.fotodoprava.com/images_vlak_v/751080v.jpg | 21.01.14 - 7:43 |
753.021-5 | Tak tamní brýlovce moc neznám, ale toto je jistojistě 753.021. Jinak krásný dokument, až se chce uvařit šálek čaje. Jen doufám že bude více fotek poštovního rychlíku. Vzpomínám jak se tam hezky jezdilo, než to... někdy po roce 2008 jsem jezdil často do Brna a to raději z Pardubic přes Jihlavu. To otřesný vrzání při jízdě vlakem po drátizaci 260ky mě nenadchlo. | 11.12.13 - 15:31 |
162.011-1 + 162.001-2 | Honzo, tebe jsem zrovna nemyslel. Ale když už, tak ti odpovím. Dneska by to i bez těch přestupů nebylo v Bohumíně rychleji. Opačně lze soudit, že i tenkrát by to bylo v Bohumíně rychleji, stejně jako by to mohlo být dnes. Ale nikdy to tak nebylo a ani nebude z prostého důvodu. Osobák vždy plnil funkci dopravy regionální a taky jí plní i dnes. Dřív ten osobák v každém větším centru stál tak půl hodiny, protože z každého většího města se odjíždělo v určitý čas a tak musí souprava počkat do času. Stejně tak tomu je i dnes, akorát že soupravy se točí mezi městy a musí se přestupovat. Ten přestup odpovídá zase těm dřívějším půlhodinám apod. Čistě hypoteticky, pokud by Os dřív nebo dnes nemusel po celé trase Praha - Bohumín stát do času, tak by to vyšlo asi nastejno. Proč? Nebylo na trati tolik rychlých vlaků jako je dnes a tak dnešní takový osobák by více stál z technologických důvodů (předjíždění), opačně dnešní osobní vlak urazí kratší cestu především mezi Třebovou a Zábřehem. No dal jsem si tu práci a otevřel na netu tehdejší JŘ a dnešní. Dřív Os prostál jenom na velkých nádražích cca 120 min. Dnes je to cca 170 min při přestupech. Za těch dvacet let se akorát opravila trať a nepatrně se zrychlila, to ale na osobní vlaky nemá žádný vliv (tu rychlost stejně nevyužijou). Proto nechápu jak se někdo může divit něčemu, co dnes funguje za téměř stejných podmínek. Jenom je to rozkouskované. | 28.11.13 - 15:56 |
162.011-1 + 162.001-2 | Mě by zajímalo co chtějí dokázat ti co poukazují na nesmyslnost takového spojení v dřívější době. Kdo se zajímá o dopravu, tak mu je jasné že takové spojení plnilo především oběhový účel soupravy a lokomotivy. Takové spojení nikdy nevznikalo za účelem dopravy substrátu v celé trase. Co se tedy změnilo za těch pár let pokud budu chtít dnes z nějakého důvodu využít pouze osobní vlaky? I když je jasné, že takové spojení nikdo nechtěl využít tenkrát ani dnes. Odjezd z Masny dnes v 10:17 a příjezd Bohumín 19:29, tedy o půl hodiny kratší než dřív... to je teda terno. Navíc 4 x přestup. Bylo by 5 přestupů, kdyby světe div se osobák neměnil číslo v Pardubicích a nejela to ta samá souprava z Kolína až do Třebové. Navíc těch 10.17 je poslední možné spojení, v žádných 12 se dnes do Bohumína už nedostanete. | 28.11.13 - 9:23 |
754.042-0 | Vozy Bte se z velké části natírali do zelenobílé už z výroby s logem ČSD od roku 90. Ostatní vozy se přidali až později, někdy 93 nebo 94. http://www.vagonka.cz/20000.asp?ids=12718 A teď koukám že to je fakt policie, to je teda pěkně vidět na té fotce. A já hledal co to může být za panelák. | 21.11.13 - 8:10 |