..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Red Bul":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.006-8Farkač je možná votravnej, ale má v zásadě pravdu.27.10.16 - 15:57
M 27.003Snímek nehodnotím, protože je to na mne moc čumákovka, ale proti gustu, žádný dišputát.
K vozidlu: Já si myslím, že jeho životnost nebude dlouhá, protože po možném nástupu jiného provozovatele úzkorozchodek-viz:
http://ekonomika.idnes.cz/jhmd-je-v-problemech-tvrdi-kraj-dzu-/eko-doprava.aspx?c=A150310_071422_eko-doprava_suj
jej určitě nenadchne a opatří si něco ojetého, ale lepšího z cizích luhů a hájů.
12.03.15 - 13:58
380.002-6Snímek je pěkný-plné hodnocení.
Tom Bury:
Lokomotiva v Najbrt-nátěru není a vozy v tomto provedení vypadají velmi dobře. Důležité je hlavně to, aby jejich interiery byly na úrovni 21. století.
11.03.15 - 8:55
556.036Krásný snímek s krásnou mašinkou, Co se na těch minulých tomu Frkáčovi nelíbilo, nechápu.24.10.14 - 14:05
123.010-1Komentáře kolegy Farkače jsou mi sympatické.
Nebojí se napsat nejen to, co si myslí,
ale hlavně to, co je pravdivé.
Foto je velmi kvalitní, proto plné hodnocení.
15.02.14 - 12:29
749.100-4Jan Jaroš:
749 100+252 v Plzni. Jaká je jejich budoucnost?
04.08.13 - 10:16
749.100-4V tomto horkém počasí krásně chladivý snímek.
Kdepak asi je budoucí místo tohoto stroje?
03.08.13 - 16:21
714.023-9Krásné místo a krásná fotografie. K 714: Na Lipence, když tam jezdila za elektriku, tak se také přehřívala.01.08.13 - 17:09
T 478.2078 (ex 749.240)Najbrt slovenský stroj potkat nemohl. Záhadou mi je ale číslování lokomotivy. T478.2 byly nákladní bez pegasu. Některé se v Čechách rekonstruovaly na el.vytápění, ale na Slovensku ne. Jediné vysvětlení pro číslo T478.2078-SK se nabízí, že šlo o původně český stroj 749 ???-?, očíslovaný na Slovensku pro historické důvody na T478.2078.
Ke snímku: Nedostatek najíti nemohu, proto dávám 5 hvězdiček.
12.07.13 - 14:49
754.050-3Krása tohoto snímku se nedá ani slovy vyjádřit.09.08.12 - 18:20