Komentáře uživatele "Šimon P.":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
383 xxx-x | To určitě není 383 xxx ale v té době jediný žlutý Vectron byla 193 214 ELL. | 31.12.24 - 13:22 |
2TE10M-3316 | V úseku co vede přes Gobi jezdí vlaky (i nákladní) až 120 km/h. Od Ulanbátaru na sever je rychlost kolem 80 až 90 km/h. Úsek ze Sukhbaataru na hranici je ve špatném stavu, odhadem jel vlak do 50 km/h. | 31.12.24 - 13:11 |
541-016 | Korporátní nátěr se týká pouze lokomotiv SŽ Promet Tovorni, tedy nákladní části slovinských železnic. | 25.07.23 - 17:12 |
121.023-6 (315.0755) | https://www.transportszynowy.pl/Kolej/oznaczeniapoj Já nevím ale tady v odkaze lze bez problému najít systém, co které číslo na své pozici znamená. Potom 3 150 755 znamená - nákladní lokomotiva, jednosystémová s výkonem od 2 do 3 MW a 0755 je číslo jakožto kolikátý kus byla loko registrována. Asi kdo hledá ten najde a nebo se zeptá Poláků. Pokud za tečkou na ŽP má být kolikátá loko to je, pak je správně formát 315.0755 a naopak zde není vidět "polské domácí značení". | 31.07.22 - 8:35 |
193.807 | Tohle je 5 370 028 193 807 je LZB číslo pro Německo a není to číslo registrace vozidla. | 12.04.22 - 10:15 |
1216.954 | 1216 954 a ostatní kusy od WLC mají ETCS, avšak jakožto nákladní dopravce s těmito stroji nejezdilo WLC na ETCS víc jak 100 km/h. Proto nastal ten rozkol, že 1216 s ETCS nejezdí do Vídně. Přestože je ETCS ten nejnovější vlakový zabezpečovač u nás, tak dobrá Správa Železnic mu nevěří a testovací provoz je pouze do rychlosti 100 km/h. To vytváří podmínky pro testovací provoz pouze pro nákladní dopravce, protože který osobní dopravce by si chtěl dobrovolně snížit rychlost vlaků a jezdit tu VMax 100 km/h. :-) | 18.03.22 - 9:01 |
1216.954 | ETCS pro jakékoliv vozidlo se musí namontovat tak, aby ETCS mělo zobrazovací displej pro strojvedoucího, přístup k brzdiči, spojení s radiostanicí (GSM-R) a stálý zdroj elektrické energie. Poté co se ETCS dosadí, se musí i na dané lokomotivní řadě odzkoušet. Takže je trochu zcestné montovat to do něčeho co nevydrží alespoň 10 let. | 15.03.22 - 21:46 |
140.789 EBS + 140.772 EBS | https://flic.kr/p/2mPPRgt dnes mají již obě lokomotivy loga EBS Další dopravci co mají BR 140 jsou PRESS, EVB, BayernBahn a EGP. Všechny jsou k dohledání při hledání na Flickru "BR 140". Poslední fotky těchto lokomotiv v provozu u DB jsou z let 2013 až 2015 (to není až tak dávno). | 04.02.22 - 11:27 |
854.223-5 | Neboj Metoději, mechaniky jdou letos k zemi. Pak už se fotka s mechanickou předvěstí neobjeví. :-) | 28.01.22 - 10:55 |
388.006-9 | Fotka je pěkná ale nestálo by za to ji trochu oteplit? | 28.01.22 - 10:53 |