..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "VeVeeR":

FotkaZprávaDatum
363.045-6 + 363.047-2Ano, to máte pravdu, že to bude nejspíše ES64F4.14.07.15 - 21:58
363.045-6 + 363.047-2Podle dostupné databáze je loko X4 E-603 (ta která je na obrázku od R_206) v provedeni "Vectron AC-lok" (15kV + 25kV AC) a ma jenom 2 sběrače a má aktuálně přechodnost DE+AT a jezdí jako 193 603. Podle všeho 4 sběrače má jiná loko, "Vectron MS-lok" a ten umí 15kV+25kV AC a 1500V+3000V DC.

Podle všech dostupných pramenů má AC-lok stejnou šířku sběračů (MS-lok nemá stejnou šířku) a pak mne napadá čím se liší ty sberače (a) mají buď různé přítlačné síly nebo (b) různé povrchy smykadel.
14.07.15 - 21:19
363.045-6 + 363.047-2Honza: Vypadá to jako jediné logické možné vysvětlení.14.07.15 - 17:42
363.045-6 + 363.047-2R_206: A co by jste potřeboval vědět ? pokusil bych se to nastudovat.14.07.15 - 14:19
363.045-6 + 363.047-2Martin Grill: SŽDC předpis D1 článek 3352 říká : U dvoudílných lokomotiv a dvou činných lokomotiv zapojených do vícenásobného řízení smí být na každém vozidle (dílu) zdvižen za jízdy jen jeden sběrač (přednostně přední sběrač prvého a zadní sběrač druhého hnacího vozidla; není-li to možné, tak buď oba přední, nebo oba zadní sběrače). ... nesouvisí to aerodinamykou polopantografu, ale s rozložením přítlačných sil na trakční vedení.13.07.15 - 23:31