..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drebin":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Prázdniny v KryštofákuTa pěkná mladá paní, co na zastávce prodávala jízdenky z kartonu je ta blondýnka se světlou taškou, která tímto vlakem odjela do Noviny, kde bydlela. Někteří z fotících účastníků přece jen stačili věnovat pozornost všem krasavicím.11.06.11 - 22:56
52.8079Bez šumu, monitor EIZO FlexScan S 200019.03.10 - 23:10
Dm4-47044Zippich:
Snímek je kompozičně příkladem, kde se bijí dvě základní pravidla správné kompozice-ve směru pohybu ponechat více místa a neumisťovat hlavní objekt ve středu záběru. Ovšem platí výjímka jako u všech pravidel-pokud je záběr souměrný dle svislé osy, umisťuje se středově. Zde je přibližně souměrný a umístění drezíny ve středu by nevadilo (určitě by byly se ozvaly hlasy o "středovce").
Umístil jsem hlavní objekt kompromisně mírně vpravo, aby se opticky trochu zvětšil na úkor pravidla o pohybu. Vlevo od středu by se hlavní objekt vzhledem k velikosti ztrácel.
Fotka Payuse 810 hned pod drezínou je řešena obdobně-810 je mírně vlevo od středu.
13.12.09 - 9:29
524.1110Tak jsem dnes odstranil ze svých čtyřech H0 modelů parních lokomotiv ČSD vystavených ve vitríně rudé hvězdy, aby mě někdo ze známých nenapadl z propagace komunismu...a taky si vzpomínám, že jsem před časem zeslaboval poslech západní
rockové hudby, aby mě někdo ze sousedů neudal pro prapagaci
imperialismu...hold v každé době musíme řešit nesmysly.
04.04.09 - 8:47
380.002-6Tak jsem zvědav jaké jméno získají tyto lokomotivy,
už jsem slyšel jedno ...GOLEM...
08.09.08 - 23:08
162.046-7Tato originální fotka určitě nejvíce nadchla vampíry, upíry a netopýry (zvláště v době, kdy visí hlavou dolů).05.09.08 - 23:17
BN 30R (40102/1961)Dobromil Retych a Raquac: Nevýhodou dvojitého vedení s přídavnými koly tzv.die Doppelgleitbahn je možnost vypadnutí lokomotivy při najetí např.na velký přimrzlý předmět na hlavě kolejnice, proto byly při dílenkých opravách dosazovány z vnitřní strany rámu lokmotivy v místech nad temenem kolejnic permanentní magnety, které napomámaly omezovat vyskakování lokomotivy mimo kolejnice.26.08.08 - 12:03
230.054-9 + 230.059-8Dobromil Retych: komentář 5*22.08.08 - 11:31
477.043Od zveřejnění foto se divím kritickým komentářům, až konečně Johníkův mi přesně sednul.17.10.07 - 21:26
842.015-0 + 854.201-1 + 842.001-0 + 809.336-1 + 850.001-9 + M.262.018 + M.240.0113 + M.131.1463Jik: Díky, považuji tuto debatu za ukončenou a přeji Ti vše dobré.06.10.07 - 21:12