..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 2 3 4 5 ... 25      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
469.002Ještě má ta AI co dohánět. Pro začátek by si mohla nastudovat vnější rozvod Heusinger.
:-)
04.01.25 - 18:34
151.027-0Ačkoliv na tuhle řadu bude mnoho lidí vzpomínat s láskou, já ji od začátku vnímal jako omyl. Zatímco v půlce 60 let dokázala Škodovka, jako jedna z prvních lokomotivek, dodávat lokomotivy s křemíkovými usměrňovači, v polovině 70 let dodávala lokomotivy s odporovou regulací, ač tyristory byly tehdy dostupné. Leč československému elektrotechnickému průmyslu už ujel vlak.23.12.24 - 20:57
771.099-9Podle míry ošuntělosti vozidla a stavu spalovacího motoru jsem z náhledu tipoval Albánii.21.06.23 - 10:39
140.052-2Pokud ta bobina nejede na postrku, tak máte opačně směr.10.02.23 - 12:25
193.620Taky to mohlo být tak, že začalo pršet, tak to zabalili.
Vlhké obilí nejde vymlátit.
22.02.22 - 8:22
193.276Štěpka se obvykle vozí v kontejnerech Innofreight.23.11.21 - 11:22
M 152.0002Přesně tam řada M152 už dávno patří.03.11.21 - 8:23
E 499.062Bobina krásná, ale chtělo by to zelené vagónky.08.10.21 - 10:16
193.276S železniční tématikou souvisí i zachycené výškové stavby - vlevo komíny železničních dílen a vpravo budova železničního učiliště.
V křoví na levé straně stával strážní domek.
13.07.21 - 12:39
33-248Ad čistota lokomotiv - v posledních pěti letech parního provozu na ČSD už některé provozní lokomotivy byly ve stavu blížícím se vyobrazené němce. Třeba takový papoušek 477.043 v posledním roce provozu vypadal žalostně.
Co se provozu v Bosně týče - na koci prvního desetiletí jsem navštívil snad všechny doly a elektrárny v Bosně a Hercegovině, parní provoz tam byl běžný, nejvíce tam jezdily tříspřežky, vyráběné továrnou Duro Dakovic dle amerického vzoru. Ty mašiny vypadaly zubožené, ale byly funkční. Stejně na tom bylo ostatní zařízení dolů a elektráren. Prostě ve válkou zubožené zemi nebyly a nejsou peníze na investice do nového, tak se s minimálními náklady udržuje staré.
14.06.21 - 16:03