..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka 63":

FotkaZprávaDatum
263.005-1Ty dvě spodní koleje vedou do nákladní stanice Bratislava - Výchdné.Jsou pro nákladní vlaky.Je to foceno z takzvaného modrého mostu,což je kolej pro odjezd nákladů ze seřaďovací stanice Bratislava -Východ ,jižní odjezdová skupina,říká se jí Sahara.Celý komplex vyhýbek je odbočka Bratislava - Vynohrady28.01.19 - 13:29
750.103-4 + 750.163-8Jsou to odklony Brno Maloměřice - České Budějovice 2 x denně přes Břeclav,Znojmo dále do Jihlavy.Výluka Brno - Kuřim08.07.15 - 11:16
230.100-0 + 230.110-9Vlak na obrázku má číslo 48308.Je jeden ze 4 párů.které každý týden přepravuje ČD Cargo mezi nádražím v Brně-terminál jih a Rostokem v Německu.Jsou to kamionové návěsy a přeprava trvá již asi rok a půl.Jezdí celkem načas.Od konce srpna přibuce ještě jeden pár.Vlaky jezdí většinou v noci.Jen tento sobotní jezdí kolem 11 dopoledne z Brna.Tahá se motorovými dvojčaty z terminálu přes Brno -Dolní do Brna -Maloměřic,kde se přepřáhne na laminátové dvojče,někdy i postrk do Vlkova a jede ko K,Hory,kde vlak přebírají strojvedoucí z Děčína se stejnosměrkou.02.07.14 - 6:42
230.102-6 + 230.103-4Můžu Ti odpovědět otázku ohledně těch sběračů.Na dvojčeti jdou zvednou buď jen přední nebo zadní,taky všechny 4.Jezdí se na přední,z důvodů že sklo na zadní lokomotivě není tak zašpiněno.Lokomotivy jezdí od jedné opravy do druhé 10 000 km a potom je sklo neprůhledné.Dále je nařízeno,že když se vezou autovlaky,tak se musí jet na přední,aby auta nabyla od grafitu zamazána.Jezdím na těchto strojích.pokud máš nějaké dotazy,rád je zodpovím.25.03.14 - 7:02
S 699.001Chtěl bych podoktnout,tenkrát jsem s tím měl co dočinění.Prototyp 6nápravové laminátky byl převezen do Brna Maloměřic a měla z něho vzniknout svazácká klubovna.Již tenkrát to ztroskotalo na penězích.Lok nebyla normálně upotřebitelná,protože nemohla plně vyvinout svou tažnou sílu a navíc v obloucích mezi H.Brodem a K.Horou měla jen 40km/h(kulaté rychlostníky).Jinak k dnešním laminátkám.Stále na nich jezdím a lokomotivy staré 45 roků jsou stále velmi spolehlivé.Přitom podle konstrukce byli dělány na 25 let.18.11.12 - 11:30