..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kladno":

FotkaZprávaDatum
486.007Flaizer: tak si dej pár milionů (možná tak k desítce) a mikádo bude zase jezdit. Ono se hezky brečí nad větou - proč to nejezdí, proč to stojí... Jenže ono to chce peníze, moc hodně peněz a taky hodně práce. A zadarmo to nikdo dělat nebude, zadarmo nikdo neopraví kotel, zadarmo nikdo nedá barvu, zadarmo nikdo nedá materiál, náhradní díly, odlejt ložiska atd. atd. atd.
To nejsou mašinky TT doma na gauči za deset tisíc... Otevřu krabici a jede to.

Trainman: možná i s tímhle by se dalo jet 140, při dnešní kvalitě uhlí je to krásná práce. Dřív jsme jezdívavali i kolikrát na hlínu - oheň lez ze dvířek a tlak šel dolu. V každé stanici dělat oheň, popelník věčně plnej a když pak byly zabetonovaný některý trubky tak to bylo o práci postaráno - lopatu topič nepustil z ruky až do cílové stanice. Dneska? Krásný výhřevný uhlí...
A k čemu potřebuješ mašinu na 200, když jsou zde tratě maximálně na 160???

A nejlepší jsou ty lidi, co si berou brýle a koukají z okna hned za mašinou ven, aby pak v cílové stanici po jejich sundání měli kolem očí bílo a zbytek obličeje černý. To pak je sranda na ně pohledět :) Jen je škoda, že už nejezdí mazutky, to pak jistou obsluhou kotle se dají přihlížející krásně obarvit na černo... :) A nebo i na klasice na uhlí jsou způsoby, jak i ty nejzavtrzelejší čumily přinutit zavřít okno i v tom největším pařáku...
21.03.09 - 14:18
477.013Hlavně že jste udělali +/- k hodnocení komentářů...

Historie soupravy - ty vozy jsou skoro stejně staré jako ten papouch a v takovém to řazení vlaky v padesátých až sedmdesátých letech jezdily, takže kde je problém? Já si pamatuji, že s papouchama a pětasedmama jsme tahaly osobáky a rychlíky složené z vozů Bai, Ba. Není historičtější souprava než 477.0 + Da + Bai, 477.0 + Bp, 477.0 + Ba, 477.0 + Bam.
11.02.09 - 16:13
914.064-1Pokud jsou regionovy spojeny na UIC kabel, pak celou soupravu řídí jeden strojvedoucí, jakoby se jednalo o jedno vozidlo. Stav obou jednotek (otáčky SM, tlak oleje SM, teplotu vody SM, teplotu oleje převodovky VOITH) vidí strojvedoucí na řídícím stanovišty na dotykové obrazovce. Chybové a varovné hlášení jednotlivých hnacích vozidel je signalizováno rozsvícením symbolu u patřičného vozidla (celou soupravu včetně čísel vidí na LCD obrazovce), kliknutím na rozsvícený symbol se vypíší chybové stavy.

A je jedno, zda se spojují:
dvouvozovka + dvouvozovka
dvouvozovka + třívozovka
třívozovka + dvouvozovka
třívozovka + třívozovka

A to že některé jednotky spolu nemluví je v některých případech chybou obsluhy a v některém případě chybným mechanickým spojením UIC kabelu v konektorech.
26.01.09 - 11:44
477.043V současné době je velice těžké udržet parní lokomotivy v provozuschopném stavu, vzláště jednáli se o lokomotivy Českých Drah. Ceny za opravy se počítají v řádech milionů (u několika v desítkách milionů) a po oddělení nákladní dopravy již peníze nebudou na opravy parních lokomotiv Českých Drah vůbec. A to platí i o lokomotivách NTM - 387.043, 475.1142 aj. Oprava loko řady 477.043 je kolem 3/4 milionu korun. Jedná se o valivé ložisko. Kdyby bylo kluzné, tak se odleje nové a jezdí se dál a cena opravy je cca v desítkách tisíc, takto se musí sehnat ložisko nové a jeho cena není zrovna nejlevnější, zvláště když se musí sundat paprsek a opět nalisovat na nápravu. On si každý představuje, že hnací kolejové vozidlo je jako automobil zaparkovaný před garáží a že oprava je v řádech tisíců. Věřme, že loko 477.043 opět vyjede, je totiž mnoho lidí, kteří mají velký zájem aby tato mašinka opět vyjela.28.01.08 - 19:40