..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 61      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
811.111-4Až na tu úlevu strojvůdcovu. Tu nechci spatřit.07.04.25 - 11:32
750.287-5 + 750.235-4Dva sergeje tam takhle jezdívaly za mého mládí...29.03.25 - 18:43
122.001-15* za popisek :-) ale Devon by byl červenější03.01.25 - 9:59
362.129-9Šrotem míníte lokomotivu, která je díky regulaci přepínáním odboček na trafu hospodárnější než cokoliv, co bude na koleje kdy nasazeno?03.01.25 - 9:49
E 479.008Evokuje to představu pohledu na pravobřežku v Litoměřicích, který by mohl být špičkový, taky tam mají katedrálu nad tratí a tak vůbec, ale já nejsem šotouš.03.01.25 - 9:47
742.345-2VS díky za vzpomínku, a ta 749.018 to přežila, ne? Jezdila potom u Carga. Na Wikipedii se závažná havárie motoru klade do roku 2018, to byla další?23.12.24 - 15:19
847.002-3Omlouvám se za pokračující OT, ale první příspěvek JN mi okamžitě připomněl zážitky z jízdy prvními pantery tehdejší řady 440 na ještě nerekonstruované trati z Pa do HK. Otřesné. Vrzání z pojezdu, neklidný chod, první třída v nejhlučnější části vozu. Škodovka na panterech dále pracovala, další varianty jsou již lepší.

V kvatru je hluk od motorů, ale chodovými vlastnostmi je úplně někde jinde.
21.12.24 - 10:24
423.094Modré byly a jsou "Posun zakázán". Sloučení do odjezdového návěstidla s dvojnásobnými červenými pruhy není snad povinné.15.08.24 - 13:38
Railjet 2To je jen iluze mechanického přejezdu. Závory nemají ovládání, jsou trvale uzamčené a otevírají se na vyžádání.23.03.24 - 8:23
971.011-2A jednotka ještě bez nových polepů.11.03.24 - 6:28