Komentáře uživatele "JB":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
811.111-4 | Až na tu úlevu strojvůdcovu. Tu nechci spatřit. | 07.04.25 - 11:32 |
750.287-5 + 750.235-4 | Dva sergeje tam takhle jezdívaly za mého mládí... | 29.03.25 - 18:43 |
122.001-1 | 5* za popisek :-) ale Devon by byl červenější | 03.01.25 - 9:59 |
362.129-9 | Šrotem míníte lokomotivu, která je díky regulaci přepínáním odboček na trafu hospodárnější než cokoliv, co bude na koleje kdy nasazeno? | 03.01.25 - 9:49 |
E 479.008 | Evokuje to představu pohledu na pravobřežku v Litoměřicích, který by mohl být špičkový, taky tam mají katedrálu nad tratí a tak vůbec, ale já nejsem šotouš. | 03.01.25 - 9:47 |
742.345-2 | VS díky za vzpomínku, a ta 749.018 to přežila, ne? Jezdila potom u Carga. Na Wikipedii se závažná havárie motoru klade do roku 2018, to byla další? | 23.12.24 - 15:19 |
847.002-3 | Omlouvám se za pokračující OT, ale první příspěvek JN mi okamžitě připomněl zážitky z jízdy prvními pantery tehdejší řady 440 na ještě nerekonstruované trati z Pa do HK. Otřesné. Vrzání z pojezdu, neklidný chod, první třída v nejhlučnější části vozu. Škodovka na panterech dále pracovala, další varianty jsou již lepší. V kvatru je hluk od motorů, ale chodovými vlastnostmi je úplně někde jinde. | 21.12.24 - 10:24 |
423.094 | Modré byly a jsou "Posun zakázán". Sloučení do odjezdového návěstidla s dvojnásobnými červenými pruhy není snad povinné. | 15.08.24 - 13:38 |
Railjet 2 | To je jen iluze mechanického přejezdu. Závory nemají ovládání, jsou trvale uzamčené a otevírají se na vyžádání. | 23.03.24 - 8:23 |
971.011-2 | A jednotka ještě bez nových polepů. | 11.03.24 - 6:28 |