Fotka | Zpráva | Datum |
100.002 + 113.004 | Pokaždé, když jsem na Lipně, tak se mi po tomhle stýská :-( Nějak jsem dodneška nepochopil, proč tam dělali elektrifikaci na střídavé papětí, když tam jezdí motorák. Asi největší pakadox je v Lipně na nádraží, kde jsou sice dráty, ale v kolejišti je ochranná tkanina, která má zachycovat kapající olej a palivo z motoráku, aby se nevsakovalo do spodku. | 19.03.14 - 16:06 |
350.005-5 | Nemá ta 350 nad stanovištěm strojvedoucího dodělanou klimatizaci? Na mašinách, které jezdí k nám, jsem tuhle úpravu zatím neviděl. | 22.04.13 - 20:47 |
E 469.3030 | pěkná a hodně zajímavá fotka, myslel jsem, že E 469.0303 měla mříže na oknech už z výroby, ale vyypadá to, že ne | 06.12.12 - 12:56 |
EMU 89.0012 | To už je opravdu hodně hluboká nostalgie. Jestli jsem dobře informován, tak kromě jedné nebo dvou jednotek zachovaných pro muzejní učely, tyhle jednotky už skončily ve starém železe. | 02.11.12 - 20:09 |
162.037-6 | Koukám, že u ČD se nasazuje všechno, co je zrovna provozusschopné. Nebyly 162 původně určeny pro rychlíkovou dopravu? :D | 31.10.12 - 16:19 |
480.002 | Pěkná fotka. Zajímavá je kompozice se syslem v pozadí. To je taky jeden z modernizačních projektů, který se ČD povedl. Osobně se mi líbí a bylo by fajn, kdyby k tomu byly ještě odpovídajícíc vložené vozy, aby celá jednotka poskytovala stejnou úroveň pohodlí. Klidně by mohla být na úrovni Regiopanteru včetně wi-fi. | 23.10.12 - 20:24 |
480.001-7 | Jsem velice zvědavý, jak bude provoz Leoexpresu vypadat v praxi. Na fotkách vypadá interiér velice dobře a určitě bude pohodlný i pro dlouhodobé cestování. Akorát mi není jasné, co si mám představit ten revoluční způsob poskytování občerstvení. Na fotkách ty prostory pro cartering nevypadají moc velké a pokud vím, tak jídelní nebo barový oddíl není ve vlaku vůbec. | 23.10.12 - 20:20 |
1216 | Tahle fotka se opravdu povedla :-) | 19.06.12 - 21:23 |
Předtucha | Jj, něco jsem o tom tenkrát slyšel. Prý jel štokr k obratu na úvrať a tam se pod ním rozjely kolejnice. Prý byly ztrouchnivělé pražce a tak těžkou lokomotivu prostě neunesly. Byla to tenkrát docela ostuda. | 28.12.11 - 22:31 |
Podzim ve znamení žluté | Mohl by mi někdo vysvětlit, proč jezdí Jančura s dvěma lokomitivami? Přemýšlel jsem nad tím a napadla mě dvě vysvětlení. Zaprvé mu odpadá problém s přepřahem a zadruhé je druhá lokomotiva pojistkou, kdyby ta první měla poruchu. Jestli je tu ale jiný důvod, rád se nechám poučit. | 06.12.11 - 22:31 |