..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "David Chovančík":

FotkaZprávaDatum
U 46.002Keprt: Byla snaha se přiblížit co nejvíc původnímu vzhledu vagónu (polomáčený, světlé plenty, označení vozu Balm/ú...) ovšem s potřebami a "korporátním" zeleným nátěrem Slezských zemských drah (který je např. na otevřených výletních vozech). Takový kompromis.12.12.15 - 23:41
Linka č. 1 do HlučínaPetr Jurček: Máte pravdu, omlouvám se za dezinformaci, zmátla mě právě cedule označující směr jízdy.23.09.12 - 21:43
Linka č. 1 do HlučínaTramvaj je zachycena opravdu na Petřkovickém trojúhelníku (Petřkovice nádraží) a míří směr Hlučín. Kolej v pozadí, která míří doleva je součást trianglu (míří de facto směr Chalupki), ze kterého dnes najdeme jediný pozůstatek a to prohlídkovou jámu.
Souprava je zachycena na tomto místo z dnešního pohledu:http://mapy.cz/s/4KPL, pokud chcete vidět starší letecké snímky tak doporučuji stránku kontaminace.cenia.cz
08.08.12 - 9:31
Železný ořSlezské Zemské Dráhy.Provozovatel úzkorozchodných tramvají na Ostravsku a Karvinku který provozoval také tuto trať.Existoval v letech 1911-1949.Nemá nic společného ze společností Slezské zemské dráhy z Osoblažska.16.01.10 - 20:17
Železný ořJinak něco z této fotky (krom kostela) je možná zachováno dodnes, protože je možné že jeden z těch 2 vozů je dnes v Technickém muzeu v Brně :-).16.01.10 - 19:55
M 286.1008ad Auto:Přijel ultras Šotouš :-).Jinak fotka super s fajnou atmosférou :-)09.12.09 - 12:14
RegioBlurVynikající.Ten měsíc a ta obloha jak s pohádky :-).U mě za 5* :-)30.09.09 - 11:43
PUŠL 71 č.67Davidus 135:A Slezsko do ČR nepatří???Jinak k elektrifikovaným přechodům SK/PL přihodím ještě Plaveč.

Edit:A navíc od roku 1945 do roku 2008 všechny elektrifikované přechodu ČR(ČSSR)/PL ležely ve Slezsku (krom Plavče (1988) (Nepočítám od roku 1993 (Zwardon)).
25.12.08 - 22:36