..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Radek Sabata":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.370-6vikititor:V Lounech jezdila vozidla takhle nablýskaná vlastně celý svůj služební život.Tedy od výroby (příchodu z dílen,či jiného depa) do odchodu do dílen,jiného depa,nebo zrušení.Čistilo se uplně všechno a pořád.Samozřejmě včetně nárazníků,podvozků,střechy a strojovny.Každý stroj měl něco extra-proužky,šachovnice,kraje nárazníků atd.03.07.13 - 14:11
830.146-7 + 830.147-5Co k tomu dodat?Prostě nádhera a po mnoho let typická souprava.Copak na to asi řekne špacír148.11.01.12 - 21:10
754.066-9Díky za foto mojí nejoblíbenější chomutovské 754.17.12.11 - 12:21
810Honza:Výměna byla jednoduchá.U jednoho páru se mění v Postoloprtech,takže přijela 810 a 012,odjela 814.Případně se to vyměnilo v Lounech.814 patří pod Rakovník,takže se může i v Č.Lípě objevit 814 001 s nápisem PRAHA (jestli tam ještě je).Převážná většina lounských 810 byla zregionovněna a jsou zde poslední mohykáni 810 310,538,459,411,666,152,231,???129,043,044,046???.Možná některé už zežloutly.05.12.11 - 22:49
387.043Děkuji za opravení mojí nepřesnosti.Zmátla mě poloha předvěsti.Za radostí byla předvěst u druhé koleje.Po Buštěhradce nejezdím už 5.rokem,tak se nějak začínaj vytrácet detaily z paměti.04.12.11 - 0:49
387.043Krásný kus historie.Dnes je tam kolej už pouze jedna.Kousek proti smeru jízdy je místo zvané Na radosti,kde měli topiči radost,že si mohou chvilku odpočinout od házení.Taktéž je Na radosti nadjezd trati Louny-Rakovník.03.12.11 - 16:49
2 x M 262Co dodat?Prostě paráda.Delší soupravu s průkopníky elektrického přenosu výkonu (absolventi Děčínské dopravky si možná vzpomenou,který profesor takto nazýval M262)jsem zažil jen při pátečních cestách z internátu domů.Z Děčína do Ústí M262,4Bix,M262 a do Č.Lípy M262,2Bix,M262,M262,2Bix.Zadní díl se cestou odpojoval a jel dále do Liberce.Snad jsem to napopletl,kdyžtak mě někdo opraví.10.11.11 - 21:08
556.0Topič:Opravdu v Žatci byla vozební stanice.Ještě poměrně nedávno tam byl i nápis:ČD LD Louny,vozební stanice Žatec.Elektrické lokomotivy na osobní dopravu patřily do LD (DKV) Ústí n.L.Jezdily tady v turnuse na os. vlacích.Pamatuju,že tady byly 141 021,049,037,?030?.Tři z nich byly udržovány vzorně.Domácí řady byly E499.1,T669,T679.1,T466.0,2,T211 (na posun s el.lokomotivami mimo trolej).Něco málo ze Žateckého západního nádraží a trošku i z bývalého "depa" je vidět ve filmu Ještě žiju s věšákem,plácačkou a čepicí.02.11.11 - 5:36
556.0Martin K.Jasně,to jsem nějak pozapoměl napsat.Stránce byly:při jízdě z Obrnic k Počeradum,po odbočení tratí do Lovosic a do Loun jde Žatecká rovně,následuje pravý oblouk,na jehož začátku byla předvěst,,pak je asi 1km rovina a polní přejezd (snad tam ještě je) a přímo u něj byla hláska Stránce.01.11.11 - 15:58
556.0V Žatci západě byla vozební stanice s poměrně velkým vozebním ramenem. Žatečáci vozívali posrtky do rynholeckého tunelu na Buštěhradce, manipulační vlaky do Blatna, Obrnic, Lužné, uhlí ze Března do Hněvic, klasické průběžáky na Kladno, do Mostu,snad až do Plzně.Na osobáčcích se jezdívalo do Blatna, Mostu, Bíliny, Loun, Louky u Litvínova, Teplic, Oldřichova, Chomutova, Klášterce, Jirkova, Lužné, Rakovníka. Snad jsem nezapoměl na nic. Co se vozidel týče,tak to je taky pěkná řádka. Parní by věděli pamětníci,z moderních řad na nákladní dopravě T669, T679.1, T466.0, T466.2, T478.3, T478.1, T211, E469.1,2,3, osobní doprava E499.1, E458.0, M152, M262, 708. Dnes se jezdí jen osobáčky na M152 a 814.01.11.11 - 13:26