| Fotka | Zpráva | Datum |
| 754.066-9 | 240.025: Pozor člověče, oni louňáci jsou velice citlivý na sebemenší poznámku snižující prestiž jejich pseudovelkostanice, vlastní dlouhodobá profesní zkušenost... :o) Ale na druhou stranu je pravdou, že třeba před cca 12 lety bylo možné nastoupit v Lounech do přímého lehátka do Moskvy... | 17.12.11 - 19:11 |
| 556.0 | Tak tohle nemá chybu, skvělé. Ta nejzadnější kolej je do Čížkovic, ta třetí do Loun a zbývající dvě dvoukolejka do Počerad, nebo to bylo jinak uspořádané, event. kolejově propojené? Na Mostecku člověk nikdy neví, těch změn tam bylo... | 01.11.11 - 11:45 |
| 753.752-5 | Gratuluji velvarce k takovým krásným cargo výkonům - do Bučiny se také něco občas vozí, nebo jsou to vždycky jenom čisté Velvary? | 10.10.11 - 17:00 |
| 470.002-7 | Myslím že poslední pár pater na hrbaté jezdil v GVD 1990/1 | 16.09.11 - 12:30 |
| 313.432 | Kolešovka je luxusně zarostlá, paráda | 16.09.11 - 12:19 |
| 470.002-7 | Tak to je paráda, Smíchov a okolí v úvodu devadesátých let, doba pater jak na plzeňácích tak na hrbaté, na Závodišti se ještě točilo klikou a v Hlubočepech byly výhybky... A 470 jako výkřik kosmické technologie :o) | 12.09.11 - 18:35 |
| T 679.1 | Gratuluji autorovi k hrdinství... Být to o dvacet let dřív, tak bych případné následky takovéhleho focení snad nechtěl ani domyslet... Je fakt že v období normalizace už by to bylo asi "jenom" o velikých nepříjemnostech a podání vysvětlení - pokud by na autora neměli zálusk z nějakých jiných důvodů - ale i tak klobouk dolu | 29.08.11 - 16:44 |
| M 262.0124 | S touhle tratí to nakonec nedopadne dobře, bohužel... | 23.08.11 - 9:45 |
| 914 | ...a v pozadí jediný fungující pražský nákladní minipřístav | 12.08.11 - 12:43 |
| 423.057 | Archivní snímky s vypovídací hodnotou jsou super | 05.08.11 - 10:02 |