Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
754.044-6 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Libomyšl - Zdice - GPS: 49°52'59.211"N, 13°58'35.714"E » ![]() ![]() - Datum: 27.4.2018 - Autor: Lukáš Humlach - Pozn.: R 1249 (České Budějovice - Praha hl.n.) - Zobrazeno: 2185x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
NIcKON: Momentálně? Nahrazuje se ve velkém už od ledna a nejen 854, ale i 842 na Budějických obězích v PÁ a NE a v minulá léta se lišila pouze tím, že se nahradil výpadek v konkrétním oběhu včetně S3 a R21, nyní se veškeré náhrady soustředí pouze na R26.
01.11.2018 (7:42)
No... A než se na tom Stříbrném vítru umyjí téměř neprůhledná okénečka, tak to konec světa dřívěji jistě nastane...
31.10.2018 (23:38)
Kolego Prochy !
Vlakům se přezdívá ve slangu Stříbrný vítr podle spisovatele pana Šrámky.
To ale vedení dopravce nemohl akceptovat, protože to na Nábřeží soudruzi nevymysleli.
A protože to v Písku přejíždí řeku Otavu, tak to nazvali po této řece. O Švejkovi nic nevím, mimo toho, že to dobrý voják. I v dnešní době si můžeme z něj brát příklad.
Mylím si, že slangový název stejně u běžných pracovníků dopravce zůstane a Otava jen bude v JŘ.
Vlakům se přezdívá ve slangu Stříbrný vítr podle spisovatele pana Šrámky.
To ale vedení dopravce nemohl akceptovat, protože to na Nábřeží soudruzi nevymysleli.
A protože to v Písku přejíždí řeku Otavu, tak to nazvali po této řece. O Švejkovi nic nevím, mimo toho, že to dobrý voják. I v dnešní době si můžeme z něj brát příklad.
Mylím si, že slangový název stejně u běžných pracovníků dopravce zůstane a Otava jen bude v JŘ.
FRK: Rychlíky na trati 200 již po mnoho let nenesou název Otava. Neoficiálně se jim přezdívá "Švejk".
Hydry mají momentálně vysoký správkový stav, na sever taky momentálně jezdí snad na každém druhém spoji ČKD jako náhrada.
Ekonomičtější? Já myslím, že ekonomičtější by bylo přiznat, že těch patnáct let, o něž byla životnost hyder rekonstrukcí prodloužena, už se více či méně naplňuje a nechat cestující do Zdic jezdit normálně elektricky.
30.10.2018 (19:16)
FK: Prakticky veškeré návštěvy velkých motorových lokomotiv v osobní dopravě, ať už se jedná o řadu 754, nebo 749, jsou pouze jako náhrady právě za MV řady 854, resp. 842. V tomto případě tomu nebylo jinak.
Výjimkou jsou pouze sezónní jízdy Sp "Cyklo Brdy", to je ale kapitola sama pro sebe.
Výjimkou jsou pouze sezónní jízdy Sp "Cyklo Brdy", to je ale kapitola sama pro sebe.
30.10.2018 (18:52)
Fotografie je to krásná. Za 5*.
Není mi ale jasné, proč na trati č. 200 a přilehlých, jsou v čele vlaků Otava lokomotivy místo MV ř.854, jejichž provoz je určitě ekonomičtější.
Není mi ale jasné, proč na trati č. 200 a přilehlých, jsou v čele vlaků Otava lokomotivy místo MV ř.854, jejichž provoz je určitě ekonomičtější.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko