Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EDK 300/5 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Hoštejn - Lupěné - Datum: 1.10.2005 - Szerző: Miroslav Just - Zobrazeno: 14518x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 6 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Na první pohled co vypadá jako "úprava vegetace" byla zřejmě nutnost, jelikož z foto je zřejmé nasazené protizávaží, nemůže jeřáb bez podpěr při vytočení na 90 stupňů zasunout úplně výložník, protože by si prostě sednul na zadek.
01.07.2009 (17:09)
Ještě jeden odkaz k jeřábu EDK 300/5: http://jeraby.wz.cz/EDK/EDK300_5/EDK300_5.htm
Ahoj, myslím že jeřáb patří traťovce, která má nějaké to oddělené pracoviště (či jak se tomu říká) v Křenovicích na horním. Před více jak rokem jsem jej tam potkal: http://michal-kucera.yc.cz/Lokomotivy/Mechanismy/EDK_300_5.html
Mosťáci byli v Křenovicích co já pamatuju, mezi třetí a pátou kolejí (dopravní vs. manipulační) mají pořád postavené nějaké mosty, občas nějaký zmizí a nějaký přybyde. Např. v sobotu tu stál nějaký vlak s brejlovcem a kolejovým jeřábem, nevím bohužel co to bylo a k čemu sloužilo.
Musím se přidat ke kolegům, v náhledu jsem taky viděl nějakou nehodu, rychle jsem klikal a pak si oddychnul :-)
Fotka se mi moc líbí, je to perlička v záplavě fotek z normálního provozu.
Mosťáci byli v Křenovicích co já pamatuju, mezi třetí a pátou kolejí (dopravní vs. manipulační) mají pořád postavené nějaké mosty, občas nějaký zmizí a nějaký přybyde. Např. v sobotu tu stál nějaký vlak s brejlovcem a kolejovým jeřábem, nevím bohužel co to bylo a k čemu sloužilo.
Musím se přidat ke kolegům, v náhledu jsem taky viděl nějakou nehodu, rychle jsem klikal a pak si oddychnul :-)
Fotka se mi moc líbí, je to perlička v záplavě fotek z normálního provozu.
30.06.2009 (21:13)
Chary: Ano, tyhle práce lze dělat pouze v pauze mezi vlaky i na druhé koleji, která musí být jištěna dopravní obsluhou sousedních stanic nebo dispečerem, který trať obsluhuje. Velmi pravděpodobně byla i vypnuta trolej.
Jeřáb v té době zřejmě patřil pod nějaká depo dle nápisů, ale stejné vlastní i stavební firmy.
Jeřáb v té době zřejmě patřil pod nějaká depo dle nápisů, ale stejné vlastní i stavební firmy.
Rybízek: tak naštěstí nejsem jediný :D Fotka je zajímavá, jak tam kosí tu zeleň.
30.06.2009 (20:06)
Je to nehodový jeřáb, má ho každé větší depo. Nevím ale, co to dělá tady.
No, řekl bych, že zrovna tento typ jeřábu je typický spíš pro stavební firmy než pro nehodové vlaky. Doporučuji výborné stránky http://www.tratovestroje.wbs.cz/
No, řekl bych, že zrovna tento typ jeřábu je typický spíš pro stavební firmy než pro nehodové vlaky. Doporučuji výborné stránky http://www.tratovestroje.wbs.cz/
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info

informacni okenko