To search for a train, enter its number or name. The asterisk * can be used as usual when searching.
1 train found in the database.
|
Os 4121 « předchozí | další » |
| Route:
Brno hl.n. 22.45, Brno-Židenice 22.48-22.53, Nesovice 23.37-23.38, Nemotice 23.45-23.46, Veselí nad Moravou 0.25 Route details »
|
|
Composition is valid in the period of:
|
|
Variant: Řazení mimo |
|
| Locomotive / car | Number | From the train | Route | On the train | Sorry. management |
| 842 a) | - | - | Brno hl.n. - Nesovice - Nemotice - Veselí nad Moravou | 4190 | CZ-ČD |
|
| Updated: 7.6.2011 (MIKY) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
Brno hl.n. - Nesovice nejede 24., 25., 31.XII. Nesovice - Nemotice jede v , a 24.IV., 5.VII., 28.X., nejede 25., 31.XII. Nemotice - Veselí nad Moravou jede v / , / a 23./24., 30./31.XII., 24./25.IV., 4./5., 5./6.VII., 27./28.IX., 27./28.X., 16./17.XI., nejede 24./25., 25./26.XII., 31.XII./1.I. - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol Souprava přijede z Brna-Horních Heršpic jako Sv 24227 v 22.16
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variant: Řazení v |
|
| Locomotive / car | Number | From the train | Route | On the train | Sorry. management |
| Bfbrdtn794 1) | - | - | Brno hl.n. - Veselí nad Moravou | 4160 | CZ-ČD |
| 842 | - | - | -''- | 4160 | CZ-ČD |
|
| Updated: 7.6.2011 (MIKY) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
Brno hl.n. - Nesovice nejede 24., 25., 31.XII. Nesovice - Nemotice jede v , a 24.IV., 5.VII., 28.X., nejede 25., 31.XII. Nemotice - Veselí nad Moravou jede v / , / a 23./24., 30./31.XII., 24./25.IV., 4./5., 5./6.VII., 27./28.IX., 27./28.X., 16./17.XI., nejede 24./25., 25./26.XII., 31.XII./1.I. - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol V úseku Brno hl.n. - Brno-Židenice jede v obráceném řazení Souprava přijede z Brna-Horních Heršpic jako Sv 24227 v 22.16
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
Notes on coaches:
1) - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol |
|
Poznámky k oběhům:
a) V pro 4102, v pro 4140 |
|
|
|
|