|
Os 5143 « předchozí | další » |
| Laufweg:
Hronov 7.10, Václavice 7.29-7.33, Opočno pod Orlickými horami 7.59-8.02, Týniště nad Orlicí 8.19-8.33, Častolovice 8.43-8.46, Doudleby nad Orlicí 8.57 Alle Bahnhöfe »
|
|
Die Wagenreihung ist gültig im Zeitraum von:
|
|
Variante: Řazení v v úseku Hronov - Týniště nad Orlicí |
|
| Lokomotive / Wagen | Nummer | Aus dem Zug | Route | Im Zug | Es tut uns leid. Management |
| 810 1) | - | 25106 | (Dobruška - ) Opočno pod Orlickými horami - Týniště nad Orlicí | 5634 | CZ-ČD |
| 814 2)3) | - | 5140 | Hronov - Náchod - Doudleby nad Orlicí | 15224 | CZ-ČD |
|
| Aktualisierung: 21.8.2012 (RaPa) | Permanenter Link | Grafikversion |
|
Zugnotizen:
Hronov - Náchod jede v , nejede 2.VII. - 31.VIII. - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol 25106 / 5143 Dobruška - Týniště nad Orlicí kromě 2.VII.-31.VIII.
|
Zugführer:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variante: Řazení v v úseku Týniště nad Orlicí - Doudleby nad Orlicí |
|
| Lokomotive / Wagen | Nummer | Aus dem Zug | Route | Im Zug | Es tut uns leid. Management |
| 810 4)a) | - | 20225 | Týniště nad Orlicí - Častolovice - Doudleby nad Orlicí | 25224 | CZ-ČD |
| 814 2)3) | - | 5140 | Hronov - Náchod - Doudleby nad Orlicí | 15224 | CZ-ČD |
|
| Aktualisierung: 12.8.2012 (RaPa) | Permanenter Link | Grafikversion |
|
Zugnotizen:
Hronov - Náchod jede v , nejede 2.VII. - 31.VIII. - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol
|
Zugführer:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variante: Řazení v a |
|
|
|
| Aktualisierung: 3.8.2012 (RaPa) | Permanenter Link | Grafikversion |
|
Zugnotizen:
Hronov - Náchod jede v , nejede 2.VII. - 31.VIII.
|
Zugführer:
České dráhy, a.s.; |
|
Hinweise zum Wagen:
1) Nejede 2.VII. - 31.VIII. 2) - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku 3) - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol 4) Týniště nad Orlicí - Častolovice jede 2.VII.-31.VIII. |
|
Poznámky k oběhům:
a) 2.VII.-31.VIII. od 15220 |
|
|
|