|
Os 8342 « předchozí | další » |
| Trasa:
Horní Cerekev 4.36, Kostelec u Jihlavy 4.54-4.56, Jihlava 5.16-5.19, Dobronín 5.29-5.29, Havlíčkův Brod 5.48 Detail trasy »
|
|
Varianta: Řazení v |
|
|
|
| Aktualizace: 5.7.2012 (Jan Máca) | Trvalý odkaz | Grafická verze |
|
Poznámky k vlaku:
Horní Cerekev - Kostelec u Jihlavy jede v  Kostelec u Jihlavy - Jihlava jede v , a 1., 8.V., 5.VII., 28.IX., nejede 7.VII., 29.IX. Jihlava - Havlíčkův Brod nejede 25.XII., 1.I. - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol - úschova během přepravy
|
Dopravce vlaku:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Varianta: Řazení v a 1., 8.V., 5.VII., 28.IX., kromě 7.VII., 29.IX. |
|
| Lokomotiva / vůz | Číslo | Z vlaku | Trasa | Na vlak | Žel. správa |
| 814 | - | 28350 | (Telč -) Kostelec u Jihlavy - Havlíčkův Brod | 8345 | CZ-ČD |
| 814 | - | 8340 | (Horní Cerekev -) Kostelec u Jihlavy - Jihlava | 18402 | CZ-ČD |
|
| Aktualizace: 5.7.2012 (Jan Máca) | Trvalý odkaz | Grafická verze |
|
Poznámky k vlaku:
Horní Cerekev - Kostelec u Jihlavy jede v  Kostelec u Jihlavy - Jihlava jede v , a 1., 8.V., 5.VII., 28.IX., nejede 7.VII., 29.IX. Jihlava - Havlíčkův Brod nejede 25.XII., 1.I. - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol 8340 / 8342 Horní Cerekev - Jihlava 28350 / 8342 Telč - Havlíčkův Brod v a 1., 8.V., 5.VII., 28.IX., kromě 7.VII., 29.IX.
|
Dopravce vlaku:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Varianta: Řazení v , kromě 25.XII., 1.I. |
|
| Lokomotiva / vůz | Číslo | Z vlaku | Trasa | Na vlak | Žel. správa |
| 814 | - | 8369 | Jihlava - Havlíčkův Brod | 8345 | CZ-ČD |
|
| Aktualizace: 5.7.2012 (Jan Máca) | Trvalý odkaz | Grafická verze |
|
Poznámky k vlaku:
Horní Cerekev - Kostelec u Jihlavy jede v  Kostelec u Jihlavy - Jihlava jede v , a 1., 8.V., 5.VII., 28.IX., nejede 7.VII., 29.IX. Jihlava - Havlíčkův Brod nejede 25.XII., 1.I. - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol
|
Dopravce vlaku:
České dráhy, a.s.; |
|
Poznámky k vozům:
1) - úschova během přepravy 2) - rozšířená přeprava spoluzavazadel, především jízdních kol |
|
|
|