To search for a train, enter its number or name. The asterisk * can be used as usual when searching.
1 train found in the database.
|
R 1120 další » |
| Route:
Ostrava střed 17.41, Ostrava-Svinov 17.56-18.02, Opava východ 18.22-18.26, Krnov 18.57 Route details »
|
|
Variant: Řazení v |
|
|
|
| Updated: 1.12.2015 (David Valouch) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
- vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku, vybavený zvedací plošinou - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) - do označených vozů možno zakoupit místenku - ve vlaku řazeny k sezení pouze vozy 2. vozové třídy V úseku Ostrava-Svinov - Opava východ jede v opačném řazení Platí také jízdní doklady ODIS 1120 / 1666 Ostrava střed - Lipová Lázně
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variant: Řazení v a |
|
|
|
| Updated: 1.12.2015 (David Valouch) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
- vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku, vybavený zvedací plošinou - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) - do označených vozů možno zakoupit místenku - ve vlaku řazeny k sezení pouze vozy 2. vozové třídy V úseku Ostrava-Svinov - Opava východ jede v opačném řazení Platí také jízdní doklady ODIS 1120 / 1666 č. 1 - 3 Ostrava střed - Lipová Lázně v , kromě 24. - 26., 31.XII., 1.I., 27.III., 5.VII., 28.X. 1120 / 3504 č. 11, 12 strava střed - Olomouc hl.n. v , kromě 24.XII. - 1.I., 27.III., 3.VII. - 28.VIII., 28.IX., 28.X., 17.XI.
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
Notes on coaches:
1) - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) 2) Vůz mimo rezervační systém 3) - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku, vybavený zvedací plošinou 4) - úschova během přepravy 5) Jede v a 22.XII., 28.I., 23.III., 30.VI., 27.IX., 25., 27.X., 16.XI., nejede 25.XII. - 1.I., 1.VII. - 26.VIII., 28.X., 18.XI. 6) Jede v , nejede 24.XII. - 1.I., 27.III., 3.VII. - 28.VIII., 28.IX., 28.X., 17.XI. |
|
Poznámky k oběhům:
a) V pro 1666 |
|
|
|
|