Um nach einem Zug zu suchen, geben Sie dessen Nummer oder Namen ein. Das Sternchen * kann bei der Suche wie gewohnt verwendet werden.
In der Datenbank wurde 1 Zug gefunden.
|
R 1250 « předchozí | další » |
| Laufweg:
Praha hl.n. 7.21, Beroun 8.15-8.16, Příbram 8.55-8.59, Písek 9.56-9.59, České Budějovice 10.45 Alle Bahnhöfe »
|
| Lokomotive / Wagen | Nummer | Aus dem Zug | Route | Im Zug | Es tut uns leid. Management |
| 854 1)2)a)b)c) | 1 | 9503 | (Mladá Boleslav hl.n. –) Praha hl.n. – České Budějovice | 1247 | CZ-ČD |
| Bdtn756 3)4)5)d) | 3 | - | Praha hl.n. – České Budějovice | 1247 | CZ-ČD |
| Bdtn756 4)a)b)c) | 2 | 9503 | (Mladá Boleslav hl.n. –) Praha hl.n. – České Budějovice | 1247 | CZ-ČD |
|
| Aktualisierung: 11.11.2018 (xfilipís) | Permanenter Link | Grafikversion |
|
Zugnotizen:
- úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) - přeprava spoluzavazadel s možností rezervace místa pro jízdní kolo a cestujícího - do označených vozů možno zakoupit místenku - ve vlaku řazeny k sezení pouze vozy 2. vozové třídy Platí také jízdní doklady PID (Praha hl.n. – Příbram) od 4.II., (Praha hl.n. – Březnice) od 1.X. Platí také jízdní doklady IDS JK (Zliv – České Budějovice) - vlak nečeká na žádné přípoje (Praha hl.n., Praha-Smíchov) 9503 / 1250 Mladá Boleslav hl.n. – České Budějovice v  Souprava přijede v a z Prahy-Vršovic jako Sv 1250 v 6.53
|
Zugführer:
České dráhy, a.s.; |
|
Hinweise zum Wagen:
1) - úschova během přepravy 2) Vůz mimo rezervační systém 3) Jede v od 7.IV. a 16., 23.XII., 24., 30.III., 5.VII., 28.IX., nejede 7.VII., 29.IX. 4) - přeprava spoluzavazadel s možností rezervace místa pro jízdní kolo a cestujícího 5) Rezervace jen pro cestujícího s jízdním kolem |
|
Poznámky k oběhům:
a) V a ze zálohy b) V a 29.III., 4.VII., 27.IX., kromě 30.III., 29.VI., 6.VII., 28.IX. pro vlak 1245 29.VI. pro vlak 1249 dne 30.VI. c) V a 31.III., 29.IX., kromě 25.XII., 30.III., 1., 2.IV., 1., 8.V., 5., 8.VII., 17.XI. pro vlak 1249 d) Pro vlak 1247 v od 2.IV. a 17., 26.XII., 25.III., kromě 1., 8.V., 5., 6.VII., 28.IX., 17.XI. |
|
|
|
|