|
Os 4814 « předchozí | další » |
| Laufweg:
Brno hl.n. 13.45, Zastávka u Brna 14.18-14.21, Náměšť nad Oslavou 14.46-14.49, Třebíč 15.17-15.32, Okříšky 15.50-15.52, Jihlava 16.27 Alle Bahnhöfe »
|
|
Die Wagenreihung ist gültig im Zeitraum von:
|
|
Variante: Řazení v v úseku Brno hl.n. - Zastávka u Brna |
Sperrschaltung |
| Lokomotive / Wagen | Nummer | Aus dem Zug | Route | Im Zug | Es tut uns leid. Management |
| bus | - | - | Brno hl.n. - Zastávka u Brna | - | CZ-ČD |
|
| Aktualisierung: 23.8.2018 (MIKY) | Permanenter Link | Grafikversion |
|
Zugnotizen:
- náhradní autobusová doprava - linka A, bus 4814 (Brno hl.n., stanoviště Uhelná 13.40, Zastávka u Brna 14.12) - náhradní autobusová doprava - linka B, bus 104814 (Brno hl.n., stanoviště Uhelná 13.25, Zastávka u Brna 14.12) - přeprava jízdních kol jako spoluzavazadel je vyloučena - vlak nečeká na žádné přípoje (Brno hl.n.)
|
Zugführer:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variante: Řazení v v úseku Zastávka u Brna - Jihlava |
Sperrschaltung |
|
|
| Aktualisierung: 23.8.2018 (MIKY) | Permanenter Link | Grafikversion |
|
Zugnotizen:
- vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku, vybavený zvedací plošinou - úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity)
|
Zugführer:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variante: Řazení v a |
Sperrschaltung |
| Lokomotive / Wagen | Nummer | Aus dem Zug | Route | Im Zug | Es tut uns leid. Management |
| 854 3)a) | - | 4807 | Brno hl.n. - Jihlava | 4817 | CZ-ČD |
| Bdtn756 | - | 4807 | -''- | 4817 | CZ-ČD |
|
| Aktualisierung: 23.8.2018 (MIKY) | Permanenter Link | Grafikversion |
|
Zugnotizen:
- úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) - vlak nečeká na žádné přípoje (Brno hl.n.) Souprava přijede z Brna-Horních Heršpic jako posun
|
Zugführer:
České dráhy, a.s.; |
|
Hinweise zum Wagen:
1) - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku, vybavený zvedací plošinou 2) - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) 3) - úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) |
|
Poznámky k oběhům:
a) V od 1724 |
|
|
|