|
Sp 1765 « předchozí | další » |
| Trasa:
Brno hl.n. 11.28, Kyjov 12.31-12.32, Veselí nad Moravou 12.58-13.00, Uherské Hradiště 13.18-13.19, Staré Město u Uherského Hradiště Szczegół trasy »
|
|
Skład ważny w okresie:
|
|
Wariant: Řazení v |
|
| Lokomotywa / samochód | Numer | Z pociągu | Trasa | W pociągu | Przepraszam. zarządzanie |
| 854 1) | - | 1743 | Brno hl.n. - Staré Město u Uherského Hradiště | 1770 | CZ-ČD |
| Bdtn757 2) | - | 1743 | -''- | 1770 | CZ-ČD |
| Bdtn756 3)2) | - | 1743 | -''- | 1770 | CZ-ČD |
|
| Aktualizacje: 19.2.2020 (František Kozel) | Stałe łącze | Wersja graficzna |
|
Notatki pociągu:
- úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity), kromě 23. – 31.XII. - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - vlak nečeká na žádné přípoje (Brno hl.n.)
|
Przewoźnik kolejowy:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Wariant: Řazení v |
|
| Lokomotywa / samochód | Numer | Z pociągu | Trasa | W pociągu | Przepraszam. zarządzanie |
| Bfbrdtn794 2) | - | 1764 | Brno hl.n. - Staré Město u Uherského Hradiště | 1770 | CZ-ČD |
| 842 | - | 1764 | -''- | 1770 | CZ-ČD |
|
| Aktualizacje: 6.11.2019 (František Kozel) | Stałe łącze | Wersja graficzna |
|
Notatki pociągu:
- přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - vlak nečeká na žádné přípoje (Brno hl.n.)
|
Przewoźnik kolejowy:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Wariant: Řazení v |
|
| Lokomotywa / samochód | Numer | Z pociągu | Trasa | W pociągu | Przepraszam. zarządzanie |
| 842 | - | 1764 | Brno hl.n. - Staré Město u Uherského Hradiště | 1770 | CZ-ČD |
| Bdtn756 2) | - | 1768 | -''- | 1770 | CZ-ČD |
| Bdtn757 2) | - | 1777 | Veselí nad Moravou - Staré Město u Uherského Hradiště | 1770 | CZ-ČD |
|
| Aktualizacje: 19.2.2020 (František Kozel) | Stałe łącze | Wersja graficzna |
|
Notatki pociągu:
- přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - vlak nečeká na žádné přípoje (Brno hl.n.)
|
Przewoźnik kolejowy:
České dráhy, a.s.; |
|
Uwagi na temat samochodów:
1) - úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) 2) - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) 3) Jede v  |
|
|
|