|
Os 5059 « předchozí | další » |
| Route:
Kolín 19.36, Pardubice hl.n. 20.22-20.34, Choceň 21.14-21.55, Česká Třebová 22.49 Route details »
|
|
Composition is valid in the period of:
|
|
Variant: Řazení v - , kromě 5., 6.VII., 27., 28.IX., 27., 28.X., 16., 17.XI. v úseku Pardubice hl.n. - Choceň |
lock shift |
| Locomotive / car | Number | From the train | Route | On the train | Sorry. management |
| 660 a) | 13 | 873 | Pardubice hl.n. - Choceň | 5050 | CZ-ČD |
| 662 a) | 12 | 873 | -''- | 5050 | CZ-ČD |
| 661 1)a) | 11 | 873 | -''- | 5050 | CZ-ČD |
|
| Updated: 30.4.2021 (Viktor Čaněk) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
Kolín - Pardubice hl.n. jede v a  - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - ve vlaku je plánováno řazení vozu s bezdrátovým připojením k internetu
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variant: Řazení v , , a 27.IX., 27.X., 16.XI. úseku Kolín - Choceň |
lock shift |
|
|
| Updated: 30.4.2021 (Viktor Čaněk) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
Kolín - Pardubice hl.n. jede v a  - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - ve vlaku je plánováno řazení vozu s bezdrátovým připojením k internetu
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
|
| Variant: Řazení v úseku Choceň - Česká Třebová |
lock shift |
| Locomotive / car | Number | From the train | Route | On the train | Sorry. management |
| bus | - | - | Choceň - Česká Třebová | - | CZ-ČD |
|
| Updated: 30.4.2021 (Viktor Čaněk) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
Kolín - Pardubice hl.n. jede v a  - přeprava jízdních kol jako spoluzavazadel je vyloučena - náhradní autobusová doprava, bus 4 5059 (Choceň 21.20, Ústí nad Orlicí 21.51-21.52, Česká Třebová 22.14) - náhradní autobusová doprava, bus 5059 (Choceň 21.55, Ústí nad Orlicí 22.26-22.27, Česká Třebová 22.49)
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
Notes on coaches:
1) - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) 2) - vůz s bezdrátovým připojením k internetu |
|
Poznámky k oběhům:
a) V od 29973 b) V od 5054, pro 5002, v pro 5060 |
|
|
|