..: Přidávání novinek a fotografií na ŽelPage :..

logoŽelPage – Po úspěšném otestování Vám nabízíme další možnost seberealizace na našich stránkách.

Základem je zaregistrovat se a poté můžete sepsat novinku, která se po schválení zobrazí na stránkách a nebo můžete přidat fotografii, která se zobrazí rovněž po schválení.

Pokud budete přidávat novinku, pamatujte na pravopis, stylistiku a také na obsahovou stránku.

Pokud budete přidávat fotografii, dodržujte prosím následující kritéria, která sepsali Tomáš Bareš a David Trčka:

  1. Nejcennější fotky získáte na trati. Ve stanici se fotí hůř, jsou tam sloupy, nástupiště, lidé a spousta dalších rušivých prvků.
  2. Než začnete, nejprve si zjistěte, jak svítí slunce a jestli bude lokomotiva nasvícená z čela i z boku.
  3. Lokomotiva by měla být zabraná z rozumného úhlu, tj. ani ne moc z čela, ani ne moc z boku (ideálně 30-45°)., úplně z boku pak v žádném případě.
  4. Vlak by na fotce měl být rovnoměrně rozložený a měl by být celý (pokud to není dlouhý nákladní vlak), pokud se zadní část vlaku ztrácí v oblouku nebo například v křoví, pak to nevadí
  5. Křoví a vysoká tráva před vlakem nepůsobí dobře. Před focením si nejprve vyčistěte oblast, kde budete fotit.
  6. Dejte pozor na stíny, vrhat je mohou stromy, sloupy trakčního vedení, návěstidla, ale třeba i fotograf.
  7. Pokud fotíte ve stanici, ze střechy lokomotivy nesmí růst návěstidla a podobně, výsledný dojem z fotky to zkazí.
  8. Používejte editor a fotku správně ořežte a upravte do rozlišení 1024*768, jiný rozměr do fotogalerie neprojde.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 16.1.2005 (21:18)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky ŽelPage

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Dejv  mail  
17.01.2005 (10:54)  
Ještě jedna poznámka. Ty zásady jsou sice logické, ale když se podívám na fotky, které někteří lidé vkládají, tak to těm zásadám vůbec neodpovídá.
registrovaný uživatel Dejv  mail  
17.01.2005 (10:49)  
Ten úhel je samozřejmě doporučený. Ale fotka z čela není příliš ideální.
Jinak většinou se na fotce zaměřuji na hnací vozidlo, takže záběr od konce vlaku v oblouku moc nechápu.
A záběr z vyvýšeného kopce? Proč ne, jen zase podotýkám, aby bylo poznat, co je to za hnací vozidlo, byl poznat nátěr a podobně. Když je vidět zřetelně číslo, to taky není k zahození.
registrovaný uživatel Zirecek
17.01.2005 (10:38)  
Ty poznamky jsou logicke. Nesedi mi akorat, ze by mely byt veskere fotky v danem uhlu. Potom to je velka unifikace, veskere fotky "stejne". To nemuze byt panoramaticky zaber z vyvyseneho kopce, zaber od konce vlaku v oblouku ci dalsi pekne vypovidajici snimky?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko