Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ŽelPage – Po úspěšném otestování Vám nabízíme další možnost seberealizace na našich stránkách.
Základem je zaregistrovat se a poté můžete sepsat novinku, která se po schválení zobrazí na stránkách a nebo můžete přidat fotografii, která se zobrazí rovněž po schválení.
Pokud budete přidávat novinku, pamatujte na pravopis, stylistiku a také na obsahovou stránku.
Pokud budete přidávat fotografii, dodržujte prosím následující kritéria, která sepsali Tomáš Bareš a David Trčka:
- Nejcennější fotky získáte na trati. Ve stanici se fotí hůř, jsou tam sloupy, nástupiště, lidé a spousta dalších rušivých prvků.
- Než začnete, nejprve si zjistěte, jak svítí slunce a jestli bude lokomotiva nasvícená z čela i z boku.
- Lokomotiva by měla být zabraná z rozumného úhlu, tj. ani ne moc z čela, ani ne moc z boku (ideálně 30-45°)., úplně z boku pak v žádném případě.
- Vlak by na fotce měl být rovnoměrně rozložený a měl by být celý (pokud to není dlouhý nákladní vlak), pokud se zadní část vlaku ztrácí v oblouku nebo například v křoví, pak to nevadí
- Křoví a vysoká tráva před vlakem nepůsobí dobře. Před focením si nejprve vyčistěte oblast, kde budete fotit.
- Dejte pozor na stíny, vrhat je mohou stromy, sloupy trakčního vedení, návěstidla, ale třeba i fotograf.
- Pokud fotíte ve stanici, ze střechy lokomotivy nesmí růst návěstidla a podobně, výsledný dojem z fotky to zkazí.
- Používejte editor a fotku správně ořežte a upravte do rozlišení 1024*768, jiný rozměr do fotogalerie neprojde.
Karel Chýla
| 16.1.2005 (21:18)
| 16.1.2005 (21:18)Související zprávy

17.01.2005 (10:54)
Ještě jedna poznámka. Ty zásady jsou sice logické, ale když se podívám na fotky, které někteří lidé vkládají, tak to těm zásadám vůbec neodpovídá.
17.01.2005 (10:49)
Ten úhel je samozřejmě doporučený. Ale fotka z čela není příliš ideální.
Jinak většinou se na fotce zaměřuji na hnací vozidlo, takže záběr od konce vlaku v oblouku moc nechápu.
A záběr z vyvýšeného kopce? Proč ne, jen zase podotýkám, aby bylo poznat, co je to za hnací vozidlo, byl poznat nátěr a podobně. Když je vidět zřetelně číslo, to taky není k zahození.
Jinak většinou se na fotce zaměřuji na hnací vozidlo, takže záběr od konce vlaku v oblouku moc nechápu.
A záběr z vyvýšeného kopce? Proč ne, jen zase podotýkám, aby bylo poznat, co je to za hnací vozidlo, byl poznat nátěr a podobně. Když je vidět zřetelně číslo, to taky není k zahození.
17.01.2005 (10:38)
Ty poznamky jsou logicke. Nesedi mi akorat, ze by mely byt veskere fotky v danem uhlu. Potom to je velka unifikace, veskere fotky "stejne". To nemuze byt panoramaticky zaber z vyvyseneho kopce, zaber od konce vlaku v oblouku ci dalsi pekne vypovidajici snimky?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










