Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Urbanisticko-dopravní studie hlavního města má za úkol vyřešit problémy Masarykova a hlavního nádraží. Praha 1 musí dát své stanovisko do 7. 3. 2005. Jedna varianta počítá s možností převedení dojezdu z Masarykova nádraží na hlavní nádraží, druhá varianta předpokládá vysunutí části Masarykova nádraží na úroveň magistrály. Jedná se o dlouhodobou vizi (výhled 10 - 15 let). Dle starosty Prahy 1 Vladimíra Vihana je v Praze luxus mít v centru 2 velká nádraží (Masarykovo a hlavní).CSPSV | 1.3.2005 (8:50)
Související zprávy

29.03.2005 (10:00)
Vladimír Vihan je péro, Praha už za komančů přišla o krasného Denisáka a terazky Masaryčka? Ne!
04.03.2005 (16:34)
Ona ta Slovenská Strela by odjížděla taky z hlaváku, ale odjíždí z Holešovic ne kvůli lidem, ale proto, aby vycházely oběhy.
02.03.2005 (21:55)
Z toho vypliva ze presun dojedu z Masaricky na hlavak je blbost. Nejlesoi by bylo postavit podzemni nadrazi vedle halvaku, ale to je zas pekne drahy
02.03.2005 (21:53)
Podle mne je Masaricka nenahraditelna. Teda ne v konkretnim miste. Ale pri zachovani soucasneho rozsahu prepravy a jejiho budouciho rozsireni, se bez nejakeho dalsiho nadrazi neobejdeme. Jestli se bude stavet "rychlodraha" na Kladno a Letiste tak vubec ne. A ta by se stavet mela.
02.03.2005 (17:26)
Ad Karlos: Tramvaje jezdí,ale zastávka hlavní nádraží je téměř u masaryčky(ať nekecám je o cca 300 blíž k hlaváku než je masaryčka).A pěšky jeto cca 4 rychlejší než jet jednu zastávku tramvají,která jede pořádnou oklikou.Vem si mapu a uvidíš.
02.03.2005 (15:38)
ad doprava Masna - hlavní: Jestli se nepletu, tak dokonce jezdí tramvaje, které zastavují u obou stanic. Takže u zavazadel nevidím problém. Otázka jízdenek se dá vyřešit jednoduše - na tento úsek použitelností jízdenky na vlak... A pokud vám vadí jízdní doba, upravte linku tramvají - určitě to vyjde levněji, než přestěhování Masny...
01.03.2005 (21:55)
Mrzí mě, že pan Vihan nežil již v 17. století - se svými demagogickými teoriemi by byl zcela jistě osmadvacátým českým pánem, jehož hlava by pro výstrahu visela ze staroměstské radniční budovy. Magistrát hl. m. Prahy a potažmo radnice Prahy 1 a (tuším) 3 by se měly spíš zajímat o možnost dostavby pražského okruhu u Suchodla a o zrušení magistrály vedoucí centrem A TO BEZ NÁHRADY! Protože ať pátrám, jak pátrám, v žádném civilizovaném evropském hlavním městě nevidím dálnici, vedoucí centrem turistického ruchu (horní okraj Václavského nám.), zatímco dvě nádraží, stojící v těsné blízkosti jsou poměrně běžná (viz. např. Paris - Gare De Lyon a Gare D´Auterlitz - které jsou od sebe prakticky přes řeku... A dovolí si někdo tvrdit, že Paříž nemá vyřešenou veřejnou hromadnou dopravu? Já tedy ne... Ovšem - nezmiňuju se o dopravě individuální, která i v centru Paříže přípomíná spíše africkou džungli.)
01.03.2005 (21:20)
Agent_Bdt279: Rychla uvrat na hlavnim u vlaku Berlin-Praha-Viden/Bratislava neni zas tak spatny napad, ale bohuzel v nejblizsi dobe neproveditelny, protoze:
1) dokud neni hotove nove spojeni, tak to bude trvat vecnost.
2) musi uz konecne odpadnout casove narocne preprahy (vindobona potrebuje 4 ruzne lokomotivy - hruza!) - na CD380 si ale jeste chvili pockame.
3) uvrat/hlavove nadrazi se nejlip jezdi s ridicim vozem na druhem konci vlaku. CD ale zatim zadne nemaji a pokud vim, tak ani kupovat nehodlaji.
1) dokud neni hotove nove spojeni, tak to bude trvat vecnost.
2) musi uz konecne odpadnout casove narocne preprahy (vindobona potrebuje 4 ruzne lokomotivy - hruza!) - na CD380 si ale jeste chvili pockame.
3) uvrat/hlavove nadrazi se nejlip jezdi s ridicim vozem na druhem konci vlaku. CD ale zatim zadne nemaji a pokud vim, tak ani kupovat nehodlaji.
01.03.2005 (20:14)
to JPNK : zajem by byl, jen pozor na to "cs", je snad jasne, co tam ma byt...
01.03.2005 (20:12)
Omlouvam se za svoji omezenost, ale preci jen ziju jen Hungarkou a Vindobonou... na toho novyho madara jsem vubec nepomyslel. A ta nesymetrie u Strely a Vysociny me dost zarazi, ale s Vitkovem se toho moc delat neda. Myslim si ale, ze kdyz by byla s novym spojenim rychla uvrat i u techto vlaku ( krom Strely... ) na hlavnim, tak by to zas tak nevadilo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











