Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Urbanisticko-dopravní studie hlavního města má za úkol vyřešit problémy Masarykova a hlavního nádraží. Praha 1 musí dát své stanovisko do 7. 3. 2005. Jedna varianta počítá s možností převedení dojezdu z Masarykova nádraží na hlavní nádraží, druhá varianta předpokládá vysunutí části Masarykova nádraží na úroveň magistrály. Jedná se o dlouhodobou vizi (výhled 10 - 15 let). Dle starosty Prahy 1 Vladimíra Vihana je v Praze luxus mít v centru 2 velká nádraží (Masarykovo a hlavní).CSPSV | 1.3.2005 (8:50)
Související zprávy

01.03.2005 (19:59)
Ad chary na cvrkot na hlavnim je nejlepsi se podivat z některé sousední stanice (Vršky,Vyšehrad,Vítkov) na monitoru k zadávání předvídaných odjezdů.Ano jsou tam pauzy 12:10 - 12:20 na hlavnim stojí 1 - 2 vlaky,ale ve 12:00 cca 15.Máš li zájem se mrknout pošli mail.
01.03.2005 (19:18)
Agent_Bdt279: to je taky jeden z velkych problemu prazskych nadrazi. Vlaky do stejneho smeru odjizdi z ruznych nadrazi. Napr. EC do Vidne jezdi jak z Holesovic tak z hlavaku.
Ta cesta z hlavaku na masnu by nebyla tak strasna, kdyby to bylo poradne znacene. Pro lidi, co nejsou z Prahy to muze byt docela problem.
Ta cesta z hlavaku na masnu by nebyla tak strasna, kdyby to bylo poradne znacene. Pro lidi, co nejsou z Prahy to muze byt docela problem.
01.03.2005 (19:08)
No, ty Hole sou okrajový, ale jsou tam víc než "dvě EC". Berný je vlak který nejede přes hlavní: R670 EC171 EC174 EC173 EC172 EC175 EC170 EC137 čili celých OSM R+ spojů :-)
01.03.2005 (18:29)
Ano ano, vsechna nejdulezitejsi nadrazi (4) v Praze jsou na metru. Ale do vsech smeru to jezdi ze dvou ( hlavni a masna, holesovice se svymi dvemi ECcky vynechavam ). Z hlavniho na masnu to pri svizne chuzi stihate za 5 min, ale to znamena tak batoh na zadech a nic vic! neprizen pocasi pri tom nepotesi... jet metrem je snad jeste horsi, protoze ten prestup na Florenci potesi malokoho... A hlavni ma jeste kapacity vic nez dost!!! To by se tam nesmeli delat ale preprahy pul hodiny, stejne tak pristaveni, ci odjezd prazdne soupravy. To pak nebude stacit ani 30 hran! Nic nebrani aby to tam stalo pet minut, ONJ je "zarohem" a preprah pri nejhorsim na smichaci jeli treba. Ale je tu hold videt, vzdy se to delalo tak a zmenu nechce nikdo...
01.03.2005 (17:49)
A kdy je to nejhustší? Že bych se tam podíval. Třeba jezdím v blbou dobu, ale nejvíc vídám tak šest vlaků, a to ještě něco stojí na kolejích ne-pro-lidi anebo s tím akorát šoupou, eventuelně se tam jen tak povalujou vlaky do hamburku a bastarda nevidno. To by se mohlo válet na onj, ne?
01.03.2005 (17:40)
Kapacitně hlavní už pomalu nestačí nejde o počty cestujících,ale počty vlaků,jistě urřčité reservi ještě jsou,ale ve špičkách je opravdu pěkne sledovat cvrkot.
01.03.2005 (17:39)
>Y2K & metro: co je podle tebe důležitější nádraží? Holešovice jsou na céčku, hlavák taktéž, masna je na béčku, přinejhorším nadohled z hlaváku, smíchov na béčku. Třeba se v praze tolik nevyznám, ale tahle nádraží pokrývají všechny hlavní směry, ne?
01.03.2005 (17:09)
Jenomže jsme zase u městské infrastruktury, kdyby byly alespoń ty důležitější nádraží spojena metrem, nebo jiným rychlým spojením, tak není co řešit. Ale kolik důležitějších pražských nádraží má přímé napojení na metro? Když bude jedno centrální nádraží a něco se stane tak bude všechno stát, jako např. před nedávnem v Curychu.
01.03.2005 (16:43)
ad Y2K: Viden je podle tebe zdarny priklad!!!??? Soucasna situace s vic nadrazima je naprosto priserna a radnice se ji marne snazi uz asi 30let resit! Proto taky existuje projekt Zentralbahnhof (ktery mel byt hotovy uz pred 20lety), ktery se v nasledujicich letech zacne realizovat. Situace Suedbhf. a Westbhf. je prikladem toho, jak by se to nemelo delat.
01.03.2005 (16:23)
Ten Negelák by mohl pak zůstat jako pěkná stezka pro picyklisty. Anebo by se na něj vešlo několik stovek vietnamsko-čínských stánků...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











