Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Duisburg - Po 16 dnech přijel z Číny do Německa první zkušební nákladní vlak s koksem. Vlak byl vypraven 1. 3. 2005 z Hohhotu a svou jízdu ukončil v Duisburgu po 9.814 km, souprava se skládala ze 101 kontejnerů a byla dlouhá 1.000 m. Trasa vlaku vedla z Číny přes Mongolsko, Rusko, Bělorusko a Polsko do Německa a doba jízdy byla kratší než přeprava na záoceánské lodi. Celkový náklad činil 2.000 tun koksu. Během přepravy se 2x měnil rozchod kolejí - poprvé na čínsko-mongolské hranici (Erljan/Dsamin-Ude) a podruhé na bělorusko-polské hranici (Brest/Malaszewicze). V budoucnu se očekává vypravování 2 - 3 nákladních vlaků z Číny do Evropy, zejména s koksem, magnesitem a tuhou. Přepravu vlaku zajišťovaly DB-Güterbahn RAILION, které jsou vedoucím přepravcem v oblasti nákladní dopravy v Evropě. Denně vypravují 5.500 nákladních vlaků v Evropě a 100.000 kamionů, přičemž zaměstnávají více než 26.000 pracovníků. V současné době jezdí běžně vlaky z Číny přes Moskvu do Německa. Mezi nejznámější nákladní vlaky patří Ost- und Westwind nebo Russland- und Europa-Express.CSPSV | 17.3.2005 (17:04)
Zusammenhängende Nachrichten

18.03.2005 (15:12)
a) kontejnery se překládaly na vagony
b) 2-3 vlaky měsíčně "v blízké budoucnosti"
Více zde: http://www.railion.com/deutsch/medienportal/presseinformationen/index.html
Mapa zde:
http://www.railion.com/deutsch/medienportal/pdfPresseinformationen/Railion_Presseinfo20050317_Chinazug_Karte.pdf
Tisková zpráva zde:
http://www.railion.com/deutsch/medienportal/pdfPresseinformationen/Railion_Presseinfo20050317_Chinazug.pdf
b) 2-3 vlaky měsíčně "v blízké budoucnosti"
Více zde: http://www.railion.com/deutsch/medienportal/presseinformationen/index.html
Mapa zde:
http://www.railion.com/deutsch/medienportal/pdfPresseinformationen/Railion_Presseinfo20050317_Chinazug_Karte.pdf
Tisková zpráva zde:
http://www.railion.com/deutsch/medienportal/pdfPresseinformationen/Railion_Presseinfo20050317_Chinazug.pdf
18.03.2005 (9:14)
Podvozky s pneumatickou zmenou rozchodu.Jake prekladani?
18.03.2005 (9:07)
Také to nechápu: co se přepravuje, vagony nebo kontejnery? Pokud se mění 2x rozchod kolejí, mění se na vagonech nebo se překládá zboží nebo se překládají kontejnery? Takto to vypadá, jako kdybychom měli vidět v Polsku čínské vagony (nebo v Číně německé) - pokud se ale překládá, tak lze mluvit o vlaku z Číny do Německa?
17.03.2005 (21:07)
Vskutku zvláštní zpráva...
A mmch: Railion není přepravcem, ale dopravcem.
A mmch: Railion není přepravcem, ale dopravcem.
17.03.2005 (20:05)
Nákladní vlaky mezi Čínou a Německem přepravují zejména textil. Průmyslové suroviny (koks, tuha) se přepravují běžně na lodích, nyní již i na vlaku... A v budoucnu se budou vypravovat 2 - 3 vlaky měsíčně. To ve zprávě skutečně chybí. Omlouvám se.
17.03.2005 (19:19)
Zprávě trochu nerozumím: takže dnes běžne jezdí vlaky mezi Čínou a Německem, tento byl zkušební pro převoz koksu? (co se tedy už vozí?) Pokud ano, nesedí mi "V budoucnu se očekává vypravování 2 - 3 nákladních vlaků" - 2-3 za rok, za měsíc?? Díky
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










