Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Od 11.12.2005, kdy začne platit nový jízdní řád, budou moci cestující využívat všech 7 souprav rychlovlaku pendolino (jednotka řady 680). Generální ředitel ČD, a. s., Ing. Petr Kousal informoval i o trasách jednotek. Budou jezdit v relaci Drážďany - Praha - Brno - Vídeň a na trase Praha - Ostrava.Zatím nemohou jednotky zajíždět do Berlína kvůli stavbě nového hlavního nádraží (Lehrter Bahnhof) a od příštího jízdního řádu se nepočítá ani s nasazením pendolin do Bratislavy.
Zkušební provoz první jednotky probíhá v úseku Praha - Děčín a zpět na R 772/777. Od června se počítá se zkušebním provozem v úseku Praha - Ostrava.
CSPSV | 7.4.2005 (8:33)
Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
07.04.2005 (22:13)
Už od začátku mi připadala sedmivozová jednotka nedostatečná. Nevím, proč si dráhy neobjednaly desetivozové, asi se tehdy bály, že je nenaplní. Což by možná nenaplnily ani dnes, kdyby na ně uplatňovaly přirážku, jak to původně plánovaly (měla být ještě větší než u EC)
07.04.2005 (22:12)
Jsem pro to, aby Pendolino jezdilo na Brno a dále na Vídeň, než aby jezdilo na jednom páru vlaku na Ostravu, navíc, když odbočná větev koridoru mezi Olomoucem a Českou Třebovou nebude ještě hotova.
07.04.2005 (22:02)
Zdvojené jedzit nesmí, protože to nepovolil DÚ. Jednotka teď jezdí s cestujícími ve zkušební provozu a naví pouze a jen 680.003 má vše potřebné pro provoz s cestujícími.
Na Manažer to dát nemůžou, protože tam má jezdit jen 1.třída. Pouhé přeznačení 2.třídy na 1. by asi netačilo.
Na Manažer to dát nemůžou, protože tam má jezdit jen 1.třída. Pouhé přeznačení 2.třídy na 1. by asi netačilo.
07.04.2005 (21:55)
Tvrdilo se, že nemohou jezdit 2 spojené jednotky pendolina. Důvody ale nikdo neudával. Zda jsou technologické (krátké nástupiště atp.) či ekonomické (pouze 7 jednotek - 1 záložní, 2 spojené, tak to jich moc nezbyde, a nikdo neví, zda tu budou všechny do nového GVD). Spíš to budou samá překvapení. Já myslím, že vedení ČD nedomyšlí věci do konce. Na PHA - OST nasadit pendolina - tak to je odvaha. Dřív se také tvrdilo, že budou nasazovány na mezinárodních spojích (že by se Morava stala novým státem?) Jednu naději ale pan generální dal - pendolina by měla vyjet. To je zpráva po mnoho a mnoho letech vcelku optimistická, ale změn může být ještě hodně...
07.04.2005 (21:27)
Vždyť to vychází na 14 vozů, to je řekněme 13 vozů a loko. Přesně z hlavy nevím, ale takto dlouhý rychlík jezdí.
07.04.2005 (20:55)
Dve spojene jednotky jsou fajn, ale vesly by se vubec do nejakeho nadrazi? Hlavak snad ano, ale co ostatni stanice? Vystup z penda primo do koleji by byl efektni :-)
07.04.2005 (20:36)
Jak je vidět, tak nikdo nepochybuje o tom, že do Ostravy buď musí jet 2 jednotky spojené a nebo na extra vlaku (Manažer apod.). Jinak je kapacita zcela nedostačující (331 míst včetně 1. třídy...). Uvidíme, co ČD vymyslí. I já kdybych si vybíral spoj, tak bych upřednostňoval pendolino.
07.04.2005 (20:21)
Do Ostravy je nasazení pravděpodobné tak na "Manažeru",víc než jeden pár vlaků jednou jednotkou je víceméně nestihatelný.
07.04.2005 (19:41)
Pokud chtějí ČD PENDOLINEM nahradit srávající soupravy na OVU, budou muset asi spojit 2 soupravy, jinak to prostě nepoberou. Kdybych se já rozhodoval mezi cestou klasikou a Pend., jel bych Pendolinem. A tak bude uvažovat většina cestujících. Taže podle mne Pha - Ova 2x680, DrážĎany - Vídeň zbytek.
07.04.2005 (18:24)
Co jsem já slyšel, tak se pendolino nasadí jako extra vlak na doplnění kapacity v určitý čas - třejmě kolem třetí odpoledne, kdy je svěr Ova velmi předimenzován a zpět ráno...
Zda bude všech 7 jednotek v ČR včas záleží na tom, zda AŽD uděůá tu svou jednotku tak, aby ji Alstom stačil nainstalovat do všech sedmi jednotek. 001 a 002 budou potřebovat doplnění některých detajlů, které má až 003 (pískovače).
Zda bude všech 7 jednotek v ČR včas záleží na tom, zda AŽD uděůá tu svou jednotku tak, aby ji Alstom stačil nainstalovat do všech sedmi jednotek. 001 a 002 budou potřebovat doplnění některých detajlů, které má až 003 (pískovače).
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











