Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Jaroměř - Po několika letech byla opět zahájena další etapa opravy historické parní lokomotivy 411.019 z roku 1873 ve výtopně Jaroměř. V sobotu 16.4.2005 byla úspěšně vyvázána dvojkolí a kotel parní lokomotivy. Další informace o tom co se pravě děje s Conradem se dozvíte na http://www.spolecnost-zeleznicni.cz.Havran | 8.5.2005 (12:01)
Související zprávy

11.05.2005 (13:54)
Rád bych i ruku k dílu přiložil, ale člověk má jen 24 h denně a ty bohužel musí většinou strávit jiným způsobem, než jak by si přál. Nehledě na to, že do Jaroměře to mám něco přes 100 km.
09.05.2005 (19:48)
Je to skutečně škoda že většina lidí nepřiloží ruku k dilu, teměř každý spolek pořáda nejaké pracovní dny kdy je možno pomoci.
09.05.2005 (16:01)
Ozubnicová lokomotiva 404.003 je umístěna v expozici Železničního muzea v Jaroměři. www.spolecnost-zelezncni.cz
09.05.2005 (10:00)
Je, a zrovna v jaroměři.
09.05.2005 (9:51)
Ta mě napadlo, neví někdo jestli je zachovaný nějaký exemplář ozubnicové parní lokomotivy? Myslím že to byla řada 404.0, ale nejsem si jistý, co jezdilo do Kořenova. Díky:)
08.05.2005 (12:12)
... škoda je jen, že minimum návštěvníků těchto stránek přijde k opravě tohoto i jiných strojů přiložit ruku k dílu ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










