..: ČD chtějí zrekonstruovat 60 nádraží :..
nadraziPraha - České dráhy plánují rekonstrukci až 60 nádražních hal a přilehlých prostor, včetně pozemků, které leží ladem po celé České republice. Celkové náklady se odhadují na miliardy korun a v současné době se shánějí investoři. Zatím se mluví o přestavbě a rekonstrukci žst. Plzeň, Teplice v Čechách, Ústí nad Labem, Havlíčkův Brod, Praha Holešovice a Karlovy Vary d. n. (1. etapa).
Ještě není rozhodnuto, zda jeden projekt bude zahrnovat jednu stanici, či bude zahrnovat více stanic. Cílem drah je, aby se železniční nádraží stala součástí měst, kde se nacházejí. První výběrová řízení proběhnou ještě v letošním roce.

CSPSV | 20.5.2005 (21:44)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Elrim
25.05.2005 (16:38)  
ad vvx: přesně ta trafika to byla :-))
-ps-
24.05.2005 (22:10)  
Jak je vidět, tak kolínské nádraží nás detailněji zná dost...:) Je to tam příšerný, snad se to BRZY zlepší.
vvx
24.05.2005 (18:21)  
ad elrim: to byl ten vlevo od vchodu do haly, tam je ten personál celej nějakej divnej. Já tam po zkušenostech nekoupím nic, ani v největší zoufalosti. U konkurence vpravo jsou ochotnější ...
Elrim
24.05.2005 (16:41)  
To já si jednou šel na kolínském nádraží do trafiky pro minilevel, samozřejmě jsem nevěděl, co v něm je, protože jsem v té době ještě neměl internet, tak jsem si ho tam začal listovat. Velmi "příjemný a milý" trafikant na mě vyjel, že to není žádná čítárna a ať si to buď koupím anebo jdu. Tak jsem mu opáčil, že když nevím, co tam je, že si to nemohu koupit, poděkoval jsem mu za ochotu a časopis mu hodil na pult se slovy "tak si ho nechte!" a rozčarován jsem odešel vedle. A to nelžu ani slovem! Tak to jen na okraj takovou perličku z kolínského nádraží.
Duhovka
24.05.2005 (12:15)  
to vvx: Ta nulta kolej bude nejspis podobne jako je v Kralupech, to celkem dava smysl.
Editor oder ŽP Admin Chary  mail  
24.05.2005 (1:24)  
No tak to si někdy skoč za doktorem pro tetanovku a dej si v tý "čtyřce" třeba limču :-)))
Editor oder ŽP Admin Nick  mail  
24.05.2005 (0:04)  
chary: Mel jsem na mysli prave tu nouzovku u uschovny, jak lidi sedaji na ten rantl - tam by to chtelo nejaky inteligentnejsi sedacky.
V treti trafice jsem zatim zadne fronty nezaznamenal, ale par lidi tam chodi. Kdo je zvykly na sve ranni noviny ve stare trafice, chodi do stare. Ale kdyz chci treba nejake limitovane specialni cislo nejakeho uzce zamereneho casopisu, neriskuji, ze na me ve stare trafice budou koukat jak cernosi na zamrzly kybl a jdu rovnou do Relay - tam neni problem sehnat.

vvx: Aaaa, pan je znalec :-))) Uvedenou pani samozrejme znam (vlastne jsem znal). Ona byla vubec takova nejaka zvlastni. Stejne jako sorta nemakacenku kolem jejiho stanku.
Driv aspon stala za neco Vecerka - kazde odpoledne tam vozili jeste teple zemle sypane sezamem - mnam. Tento tyden jsem tam zasel a bylo to skoro horsi jak v kdejake hospode. Nahulino a vubec to tam smrdelo nejakou zatuchlinou. tak nejak posmourno, jak v nejakem podjezdu. Prodavany sortiment taky nebyl moc vabny. Ostuda - vyhodit z podnajmu! V hospode jsem radeji nikdy nebyl.
Editor oder ŽP Admin vvx
23.05.2005 (23:01)  
ad kiosek u dveří: a to nevíš, že si ta bába chodila brousit kudly o kraj peronu na který močí houmelesáci, dobrou chuť přeje Vitana ...
Jinak s tou releovkou je to asi tak, že z těch, kteří o ní něco věděli nikdo u dráhy není nebo jsou po smrti. Plány nějaké jsou, ale nikdo neví kam vedou asi tak 50x přeložené kabely. Totéž s plány bylo když se rekonstruovaly i jiné stanice. Sám jsem si to vyzkoušel před pár lety když jsme pozvali kabeláře, aby zaměřili kabely od odpojovačů, které s tím nesouvisí. Zkušební napětí "propálilo" kabely "pod Savoy" a já chtěl ty co vedou do ranžíru. Vše bylo označeno jak má být i funkce odpovídala, jenom nám to nadělalo pěknou paseku někde úplně jinde. Týden jsme to pak dávali dohromady, fuj! No a s releovkou je to něco podobného ...
Editor oder ŽP Admin Chary  mail  
23.05.2005 (22:23)  
ad nick: takže pokud tomu dobře rozumím, tak jakmile se jednou do tý releovky kopne, tak se _musi_ dát něco novýho.
Jinak přes Kolín jezdívám a Nickovo návrhy víceméně sedí. Ta zaplivaná putyka je děs běs, kámoš těžký kuřák kafař si tam z nouze dal kávičku a cigárko a pak přemýšlel, jestli mu to stálo za to...
Tu třetí trafiku Relay jsem taky nepochopil, ale třeba ve špičce tam může být i frmol. A obyč lavičky jsou ještě zlatý ve srovnání s nouzovkou u úschvny.
Editor oder ŽP Admin Nick  mail  
23.05.2005 (19:33)  
Ona rekonstrukce neznamena jen vymalovat uvnitr budovy (aspon ze zmizel stanek u dveri na nastupiste, odkud kazdy den smrdely bramboraky a ruzne pochutiny pripravovane na starem a prepalenem oleji). Rozhodne by nebyl na skodu novy kabat i zvenku, uvnitr dat novou dlazbu, soucasnou ruznobarevnou vyhazet, v casti s uschovnou udelat trochu lepe vypadajici osteni a predelat lavicky - soucasne neprijemne studi a tlaci. Uschovna by mohla byt aspon vymalovana, dlouha leta temer permanentniho zakoureni jsou na stenach znat. Pak vymena povrchnu peronu, soucasne jsou rozlamane a vselijak propadle, peron u 1. koleje by snesl prodlouzit. Natreni zastreseni peronu a instalace noveho osvetleni by take nebyla od veci (v podchodu realizovano a hned se tam lip kouka). Podchod by take zaslouzil lepsi upravu, ne takovy, jako nyni, kdy pri trochu vetsim desti kape ze stropu voda. Take prednadrazni prostor by bylo dobre upravit, soucasny nevzhledny asfalt nahradit dlazbou, v zime neskutecne klouzajici schody vymenit za lepsi. A v neposledni rade, cele nadrazi zbezbariernit.

Nulta kolej v Koline by mozna mela vyznam, ale nejak si nedovedu predstavit, jak by to tam poskladali, aby tam byly aspon 80km/h vyhybky a zaroven byl peron u 2. koleje dostatecne dlouhy.

Jeste perlicka na zaver. Od kolinske releovky se pry ztratily veskere plany zapojeni, takze o vetsine kabelu se nevi, kam a kudy vlastne vedou a k cemu slouzi - taky jeden z duvodu, proc se kazdy boji tam do cehokoli vrtat ;-)
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko