Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Köln / Frankfurt / Hamburg (DPA) - Vlak Intercity se místo původní trasy vydal jiným směrem. Cestu z Kolína nad Rýnem do Hamburku měl ujet za 4 hodiny, nakonec se protáhla na necelých pět. Důvodem byla špatně nastavená výhybka. Dle tiskové mluvčí DB Sabine Brunckhorst to způsobilo špatně přidělené číslo vedení vlaku (elektronický kód, který nastavuje výhybky). Chyba byla zjištěna za 3 minuty (dle vydání deníku Bild po 18 minutách) v nádraží Köln-Deutz a ve stanici Köln-Kalk byl vlak zastaven a přepřažena lokomotiva. Do Hamburgu vlak přijel se 44 minutovým zpožděním. Jízdné nebylo vráceno, protože cestující má nárok na odškodné (20%) při zpoždění nad 60 minut.
CSPSV | 31.5.2005 (14:52)
Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
01.06.2005 (8:47)
Jistě, kontrolovat! Až na to, že bych předpokládal, že tam to špatné číslo vložil nějaký ten váš kontrolor... ;)
31.05.2005 (23:23)
No , aj dokonalú techniku vo vyspelých krajinách treba kontrolovať !
31.05.2005 (23:21)
No , aj dokonalú techniku vo vyspelých krajinách treba kontrolovať !
31.05.2005 (23:20)
No , aj dokonalú techniku vo vyspelých krajinách treba kontrolovať !
31.05.2005 (22:42)
Zikmund: No ona sit DB ma pres 35.000km. Pokud to byl nejaky mlady strojvedouci nebo nekdo, kdo tama jel treba jen parkrat, tak si toho nemusel vsimnout hned na prvni pohled. Navic uzel Köln je opravdu obrovsky a neda se srovna s nicim u nas (urcite v top5 evropskych nadrazi). Z Köln Hbf. se da do nekterych smeru dostat vice zpusoby. Obcas se tam kvuli nejakym mimoradnostem posilaji vlaky trochu pozmenenymi trasami, tak si ten chudak proste myslel, ze ho "poslali objizdkou" a az pozdeji (po 3min) si uvedomil, ze to je asi chyba.
31.05.2005 (22:34)
Dráha peníze nevrací,zato lidé se vracejí nasraní domů.
31.05.2005 (21:14)
Mne by spíše zajímalo, co dělal strojvedoucí, když zjistil, že jede na jinou trať anebo jsou strojvedoucí DB -prosím za prominutí všechny strojvedoucí "telata", která se slepě řídí tím, co je na návěstidle a jedou a jedou a jedou bez ohledu na to, kam to mají postavené. No tak potom "železniční bůh ochraňuj českou železnici před strojvedoucmími DB". Pamětníci možná vzpomenou na rok 1989, kdy strojvedoucí nákladního vlaku měl postavenou vlakovou cestu z Hostivaře místo do Malešic do Vršovic (byla tam tehdy výluka ZZ, stanice potmě, včetně výměnových návěstidel). Evidentně to zavinil signalista, ale téměř 4 roky byl soudně popotahován strojvedoucí LD Česká Třebová za to, že nezastavil před nesprávně postavenou výhybkou a dojel až k odbočce Záběhlice (první dopravna) … Téměř po čtyřech letech ho soud ve druhém kole odvolacího procesu zprostil viny …
31.05.2005 (20:19)
A na Slovensku vracejí za 60 minut zpoždění celé jízdné, ne?
31.05.2005 (19:09)
1) Automat samozřejmě zjišťuje volnost koleje, proboha ;)
2) S vracením jízdného záleží na situaci, taky nikdo netvrdí, že jsou DB nějaký veliký vzor.
2) S vracením jízdného záleží na situaci, taky nikdo netvrdí, že jsou DB nějaký veliký vzor.
31.05.2005 (19:00)
Dulezite taky je, ze nevraceji jizdne...a to se u nas porad lidi ohaneji za chteji vracet jizdne za spatne sluzby...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











