..: Výpadek zabezpečovacího zařízení v Děčíně :..
Ústí nad Labem - Z důvodu poruchy zabezpečovacího zařízení v Děčíně byl kompletně zastaven provoz všech vlaků mezi Děčínem a Ústí nad Labem. Pendolino (R 777) ještě nevyjelo z Ústí nad Labem a zatím má zpoždění 70 minut. Stejně tak bylo zastaveno EC 174 (Budapest - Hamburg). Přistaven byl pouze mimořádný osobní vlak (Ústí nad Labem - Roudnice nad Labem).
Dle aktuálních informací bude zavedena náhradní autobusová doprava.
O vážnosti poruchy svědčí fakt, že na místo míří technici z Prahy.
O situaci budeme dále informovat.
1. doplnění
EC 174 jede dále odklonem přes Ústí nad Labem - západ do Děčína a dále po své trase ve směru Hamburg Altona, tažen je lokomotivou 742 105 - 0. Vlak lze použít bez příplatku, zpoždění činí 80 minut.
R 777 (Pendolino) ještě nevyjelo.
Cestujícím na letiště Praha-Ruzyně je zajištěno z Kralup nad Vltavou náhradní autobusové spojení.
2. doplnění
R 744 byl ukončen v Ústí nad Labem a cestující se dále přepraví zpožděným vlakem EC 174. Na místo dorazila policie. EC nemůže odjet z důvodu poruchy dieselové lokomotivy. Všechny koleje jsou obsazeny.
3. doplnění
EC 174 vyjíždělo z Ústí nad Labem - západ v 16:10. R 694 (Liberec - Cheb) byl zpožděn o 15 minut a již se také vydal na cestu. V Ústí nad Labem se čeká na příjezd R 777 (Pendolino), které je právě na cestě z Děčína.
Zpoždění vlaku R 777 činilo ve stanici Povrly 127 minut.

pvo - a - ps | 8.6.2005 (15:47)
Related newsopen/close

More on Služby

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
krakonoš
13.06.2005 (10:35)  
To Karlos: Přes Ústí jsem projížděl několikrát, ale ty pneumatické přestavníky mi nějak unikly. Elektromotorických je tam hafo. Nejsou náhodou na druhé straně, t. j. pod Střekovem?
To James: To snad nemyslíš vážněˇ! To je na tom dráha opravdu tak špatně, že si nemůže dovolit ikspéčka nebo použít Linux? Že devadesátosmičky jsou chcípací soft je notoricky známo. Podle mne by nemělo být problémem, namontovat někam panel s klasickými řídítky, známými ze starších systémů (+,0,-) pro každou výměnu jedno a zámek s pravítkem, které by po otočení klíče zapevnilo řídítka v momentální poloze.(bez toho, že by se kontrolovala poloha výměn). pak už by stačilo jen tolik dalších zámků, kolik je návěstidel. do zámku se zastrčí vyjmutý klíček a zamknutím se rozsvítí přivolávačka. Jezdit se dá, i když mizerně, ale lepší mizerně než vůbec. Vzhledem k tomu, že je velmi pravděpodobné, že další výpadky budou následovat, nebylo by od věci něco zkusit.
Web
11.06.2005 (16:09)  
Ano, lidi sou hloupý a nepochopěj, že maj při zpoždění šoupat nohama a děkovat bohu (ČD) za to, že nakonec snad někdy dojedou ;)

"A že mají vlaky zpoždění je úplně normální."
Možná to bude tím no :)

"A hlavně to bude pořád lepší a lepší až se dostavěj koridory."
To je ale sakra otřepané ;) Tak už se těším, jak nám na 070 po dostavbě koridorů zmizej zpoždění....

PS: Já tohle zpoždění a většinu těch větších chápu, nejvíc mě štvou ty každodenní desítky... Průvodčí je tam od toho, aby vysvětlil, to emoce dost zklidňuje.
10.06.2005 (19:45)  
nadavat na cesky drahy je modni ... lidi nepremislej .. rano vstanou, mrknou na novu, projedou se MHD nebo vlakem, zanadavaj si jak je to vsechno spinavy, na dukaz toho otrou botu o sedacku, koupej blesk, cely den misto prace v nem listujou, dou domu, kouknou na zviratko v zpravach a dou spat
Registered user Laborec425  mail  
10.06.2005 (8:59)  
Jel jsem z Ústí nad Labem do Děčína tím zpožděným EC 174 a jenom jsem sledoval, jak jsou lidi strašně hloupý. Každej tam nadával, že příště pojede autem, nadávali průvodčím atd. Copak za to průvodčí můžou? A hlavně. Jak často se tohle u ČD stává. Hodně málokdy. A že mají vlaky zpoždění je úplně normální. A hlavně to bude pořád lepší a lepší až se dostavěj koridory. Také jsem v tom EC zaslechl rozhovor o tom, že je škoda, že zrovna vlakem nejedou fotbalový fanoušci. Že by jim ty vlaky pěkně rozsekali. To už je opravdu přehnaný, jak jsou lidi tupý :(!
Registered user James
09.06.2005 (21:57)  
Jo mimochodem, víte, na jakym operačním systému běží počítač na zab.zař. ? Windows 98 od pana Gatese - a pak, aby se to nesekalo ;-)))
09.06.2005 (19:55)  
Jo jo PC to je zab. zař. jak si postavý hlavu je konec.Na jakémkoliv jiném zab. zař. se téměř každá poruch nějak obejít jen na PC to prostě nejde.
Correspondent or Member of ŽelPage Evropan
09.06.2005 (19:00)  
Nějak se nám ty poruchy rozmáhaj....nukdo zatím uspokojivě nevysvětlil jakto že neexistuje žádná (fungující) záloha!?
Correspondent or Member of ŽelPage Petr
09.06.2005 (15:14)  
Pokud vím, tak počítače ZabZař běží 3 dohromady (jeden hlavní a 2 jako záloha), ale pokud vypadne hlavní, málokdy se stane, že to záloha přežije
Correspondent or Member of ŽelPage krakonoš
09.06.2005 (9:36)  
Po výpadku elektroniky na Wilsoňáku výpadek (pravděpodobně elektroniky) v Děčíně... Začíná to hezky. Je otázka kdy a kde to skončí, než se té bandě patlalů, co tenhle šmejd vymysleli povede zvýšit koeficient blbuvzdornosti na alespoň přijatelnou hodnotu. Doporučuji nová zařízení urychleně doplnit systémem, který by v případě výpadku počítače (a počítač je vrcholně choulostivá věc), umožnil alespoň nouzovou obsluhu výměn, aby bylo možno jezdit aspoň ,,per huba".
Correspondent or Member of ŽelPage -ps-
08.06.2005 (23:03)  
Snažil jsem se zjsitit podrobnosti, ale všichni měli dost velký strach. O zpoždění toho moc neřekli, dost porušovali nejen KC 1...; průvodční byli protivní a vulgární (0086, UŽST jsem nestihl). Výpravčí v Ústí tam pobíhal, ale že by se mu to podařilo dobře zvládnout, těžko říct - připojování a hned odpojování dieselů, zázračně řešené úvratě, hlášení v rozhlasu byla šílená - nakonec se ale jako jediný omluvil a snažil se navádět cestující do vlaků na jiných nástupištích.

V pendolinu se pomalu ani neomluvili, důvod raději neříkali (až před Prahou řekli, že vypadl počítač a nefungovalo zabezpečovací zařízení). Jediné, co vzdali, že nechali sedět lidi s jízdenkou pro 2. třídu v jedničce. I já jsem odmítl se přestěhovat, a když jsem řekl, ať zavolají na odbor interního auditu a kontroly ČD, tak řekli, že nás tam sedět nechají všechny až do Prahy. Vzhledem k tomu, že v EC se cestovalo v jedničce bez doplatku i příplatku, tak jsme postupovali i my stejně. Za 130 minut zpoždění co by chtěli - bohužel se zatím nenaučili (aspoň zaměstnanci) jednat se zákazníky v krizových situacích (kdyby to rozumně řekli, tak člověk mlčí, ale když ho zaměstnanci ČD po dotazu, kdy to pojede, pošlou do p.dele, tak to je někde něco špatně).
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko