Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Ústí nad Labem - Z důvodu poruchy zabezpečovacího zařízení v Děčíně byl kompletně zastaven provoz všech vlaků mezi Děčínem a Ústí nad Labem. Pendolino (R 777) ještě nevyjelo z Ústí nad Labem a zatím má zpoždění 70 minut. Stejně tak bylo zastaveno EC 174 (Budapest - Hamburg). Přistaven byl pouze mimořádný osobní vlak (Ústí nad Labem - Roudnice nad Labem).Dle aktuálních informací bude zavedena náhradní autobusová doprava.
O vážnosti poruchy svědčí fakt, že na místo míří technici z Prahy.
O situaci budeme dále informovat.
1. doplnění
EC 174 jede dále odklonem přes Ústí nad Labem - západ do Děčína a dále po své trase ve směru Hamburg Altona, tažen je lokomotivou 742 105 - 0. Vlak lze použít bez příplatku, zpoždění činí 80 minut.
R 777 (Pendolino) ještě nevyjelo.
Cestujícím na letiště Praha-Ruzyně je zajištěno z Kralup nad Vltavou náhradní autobusové spojení.
2. doplnění
R 744 byl ukončen v Ústí nad Labem a cestující se dále přepraví zpožděným vlakem EC 174. Na místo dorazila policie. EC nemůže odjet z důvodu poruchy dieselové lokomotivy. Všechny koleje jsou obsazeny.
3. doplnění
EC 174 vyjíždělo z Ústí nad Labem - západ v 16:10. R 694 (Liberec - Cheb) byl zpožděn o 15 minut a již se také vydal na cestu. V Ústí nad Labem se čeká na příjezd R 777 (Pendolino), které je právě na cestě z Děčína.
Zpoždění vlaku R 777 činilo ve stanici Povrly 127 minut.
pvo - a - ps | 8.6.2005 (15:47)
Zusammenhängende Nachrichten

08.06.2005 (22:53)
polaanek: sice jsou v ústí pneumatické přestavníky, takže tam by šlo přehazovat vexle bez problémů, ale tam problém nebyl. Problém byl v Děčíně:) A taky by mě zajímalo, co se tam stalo.
08.06.2005 (22:49)
Co se stalo se zabzař by mě taky zajímalo! Většinou, když se něco pos***, tak se dalo jezdit aspoň na nouzovky, vexle se třeba přestavovaly ručně! I když točit klikou taky není nejzábavnější... Toto je zkušenost z jiných nadráží, o Ústí nic nevím...
08.06.2005 (22:49)
Poborskii. zkusil jsem si vyjet zpoždění v půl šesté vlaku EC 175 pomocí mobilu - jednak mi to hodilo číslo EC 71345 a zpoždění stejné jak na Babilonu. Takže Vám dávám za pravdu. U babilonu to vidím stejně, je prostě nastaven na danou trasu, jak to ohlásí odjinud (třeba odklon), tak v tom má program bordel a blbne. U EC 175 je to dáno tím, že mohl jet jako násled něčeho, či pod číslem něčeho, co po té trati jede dle GVD ráno, ovšem ve skutečnosti nejel.
jinak, v Ústí jsem měl taky svého člověka. Hlásil podobné, čekal na Os v 14.57, pendolino nikde, jel tím náhradním Os na Roudnici.
jinak, v Ústí jsem měl taky svého člověka. Hlásil podobné, čekal na Os v 14.57, pendolino nikde, jel tím náhradním Os na Roudnici.
08.06.2005 (22:22)
To je hustý, ale spíš než zpoždění vlaků by mě zajímalo, CO se vlastně s tím zabezpečovacím zařízením stalo???
08.06.2005 (22:19)
doplnění -ps-, situaci jsem sledoval u počítače a monitoroval live zprávy -ps-, každý ze systémů uváděl něco jiného,babilon,zpoždění vlaků na www.cd.cz a pragotron v Ústí se rozcházelo...Jen mě docela překvapilo, že Pendolino nesrazilo zpoždění, je jasné, že staví více než EC vlaky, ale když jsem minulé léto jel ze SRN a měli jsme zpoždění ca. 60 minut v Děčíně, snížili jsme zpoždění o 25 minut, Pendolino si zpoždění takřka udrželo (128 minut v Ústí i na Masaryčce, dle www.cd.cz)
08.06.2005 (21:34)
Čerpáno bylo z vlastní zkušenosti. Stál jsem na II. nástupišti v Ústí nad Labem od 14:00 a čekal na R 777. Pendolino odjíždělo z Ústí se zpožděním 135 minut (dle pragotronu) a do Prahy přijelo se 125 minutami v 17:43 hod. Situaci v Ústí řešil výpravčí z UŽST Ústí n/L č. 0111. V pendolinu byli průvodčí z UŽST Břeclav č. 0333. EC 174 bylo zpožděno o 70 minut a jelo úvratí přes západ na Střekov a Děčín východ (370 na konci, 472 na začátku). Při tom nabralo dalších 20 minut zpoždění. Jet jím mohli všichni bez příplatku i bez doplatku v 1. tř. R 774 byl ukončen v Ústí n/L a cestující přepravilo na rychlík čekající EC174. Sp 1770 a Sp 1773 zastavovaly ve všech zastávkách, ale jeli v úplně jiných časových polohách. EC 175 jelo až po R777 (pendolino) a R 671 Vysočina. Vlaky směr Teplice jezdily bez menších potíží. U Os vlaků směr Roudnice n/L byly vypraveny zvláštní spoje jednotky 460, která měla odjet do Děčína, kam se ale nedostala, tak vyrazila na jih...
08.06.2005 (20:41)
No, pokud se nepletu tak v 18:45 jelo Pečkama. Hliník přijel po první k nástupišti a vedle okolo nástupiště ho po třetí objížděly 2 rychlíky a 2 EC, jedním z nich EC175.
08.06.2005 (20:16)
Myslím, že vlak jedoucí neplánovaně odklonem může dostat číslo jiného tamního vlaku, který jede úplně v jinou dobu (jede třeba jako jeho násled). Pak to podle něho načte nesmyslný čas, třeba i několik hodin mimo.
08.06.2005 (19:51)
Zajímavější je, jak se ten EC 175 "zasekl"... Zajímalo by mě, kde je teď ve skutečnosti, nebo co se s ním přesně stalo!
08.06.2005 (19:40)
AD to waszyn: Po dalnici sem jel asi 14x, z toho 14x sem stal v kolone vic jak hodinu. Vlakem jezdim 14x do mesice a spozdeni nad hodinu sem za cely zivot zazil taky 14x. jednoduchymi pocty si spocti statistiku...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











