Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Izrael - Po sedmileté přestávce byla opět otevřena trať z Bet Shemesh do hlavního města Jeruzaléma. Rekonstrukce 35 km úseku která probíhala 29 měsíců stála 125 mil. USD (asi 3 mld. Kč), z čehož větší část připadá na novou koncovou stanici Malkha v Jeruzalémě. Cestu z Tel Avivu do Jeruzaléma dlouhou 84km urazí vlak za 80 minut. Do roku 2009 je v plánu napřímení tratě tak aby tento čas klesl až ke 30 min.Současně s obnovenou tratí do Jeruzaléma byla otevřeno i 15km prodloužení stávající tratě Tel Aviv - Ashod do Aschelonu. Tato trať také není nová, jen byla dosud používána jen pro nákladní dopravu.
V dlouhodobém plánu je obnovení resp. stavba mnoha přeshraničních spojení která ovšem závisí na zklidnění situace v této oblasti což bohužel není v nejbližších letech reálné.
První obrázek je nové nádraží Malkha v Jeruzalémě, druhý původní nádraží v Jeruzalémě a poslední jednoduchá mapka železniční sítě v Izraeli.
evropan | 23.6.2005 (14:33)
Zusammenhängende Nachrichten

06.07.2005 (14:42)
Motorova jednotka na prvnim snimku je obdobou jednotek IC3 DSB.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










