Velim / Most - Na Železničním zkušebním okruhu ve Velimi se zkouší lokomotiva MaK 2000BB Vossloh+. Minulý týden byla ovšem k zastižení i na tratích SŽDC. Od čtvrtka 30. června do soboty 2. července byla lokomotiva k vidění v rámci zkoušek ve spolupráci s Unipetrol Doprava na trasách provozovaných touto společností
Ve čtvrtek se vydala lokomotiva s nákladním vlakem z Velimi do Kralup a odtud dále do Mostu a litvínovské chemičky (Chemopetrol). V pátek ráno vyjela lokomotiva s nákladním vlakem z Mostu do Rumburka a zpět. V sobotu se pak vracela opět s nákladním vlakem do Kralup a do Velimi. Lokomotivu MaK 2000BB Vossloh+ doprovázel po celou dobu zkoušek měřicí vůz VÚŽ s personálem.
Společnost Unipetrol Doprava provozuje železniční nákladní dopravu zejména mezi chemickými podniky v republice
Na fotografiích je lokomotiva MaK 2000BB Vossloh+ na odstavné koleji Unipetrol Doprava v Záluží u Litvínova v pátek 1.7. ráno - foto V+P
| 5.7.2005 (23:16)
To uhlí do Opatovic je vyhlášeno jako soutěž? Kdy je uzávěrka?
O zakázku se velmi vážně zajímá již několik dopravců (místních i "přespolních") ...
Díky přístupu ČD vůči zákazníkům, jejich katastrofálnímu hospodaření a sílící konkurenci se dají očekávat nové stroje i u dalších dopravců, kteří o jejich koupi uvažovali již dříve.
To si chce UniDo koupit, nebo leasnout? A kolik kusů?
Tohle vím taky. :-)
Jenže tuta mašinka je nejnovější prototyp, proto k tomu žádné údaje na internetu nejsou. Určená asi není zatím pro nikoho.
Na Innotransu byla loni ta o výkonu 2700kW, ale není to ona, bo tato má poněkud jinak vybarvenou kabinu a šípovitý pluh.
Year of delivery since 2000
Axle arrangement B'B'
Track gauge 1435 mm
Weight 87,3 t (CAT)
90 t (MTU)
Length 17400 mm
Height app. 4220 mm
Width 3080 mm
Wheel diameter 1000 mm
Max. speed 140 km/h
Diesel engine CAT 3516 B HD
MTU 20V 4000 R42
Performance 2240 kW (CAT)
2700 kW (MTU)
Engine speed 1800 rpm
Hydraulic gear Voith L620 re U2
Starting tractive effort 282 kN
Diesel tank 5000 l
Tak to snad někoho bude zajímat
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










