..: Ve čtvrtek má skončit výluka 1.TK na estakádě u Dl. Třebové :..
obrazekŽelezniční koridory - Dne 23.6. byl zahájen provoz po nové estakádě mezi Dlouhou Třebovou a odb. Parník po jedné koleji. Ten den totiž skončila výluka 2. traťové koleje. Posledním vlakem, který jel po staré trati po nesprávné koleji, směrem na Prahu, byl rychlík 708 Galán a prvním pravidelným vlakem, který jel po estakádě, sice pomalu, ale projel, byl osobní vlak 5028. Den poté byla zahájena výluka 1., během které bylo sneseno trakční vedení staré trati a také železniční svršek. Na zprovozněné 2. TK byla omezena rychlost na 50 km/h z důvodu stavebních prací v 1.TK. Tato výluka bude ukončena dne 4.9.2003 a traťová rychlost bude zvýšena na rychlost 120 km/h. Pravděpodobně v listopadu budou probíhat trakční zkoušky na rychlost 160 km/h a poté by tato rychlost měla být zavedena (v oblouku od odb. Parník byl rychlostník 130 km/h). Vlastní stavba úseku Dlouhá Třebová - odb. Parník bude ještě nějaký čas trvat, protože stavební práce budou pokračovat v žst. Dlouhá Třebová.
I na dalších místech byly ukončeny nebo zahájeny stavební práce.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 1.9.2003 (15:36)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close
Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko