..: První vlakový výkon řady 755 skončil předčasně :..
755.002 + 755.001 + vozy Faccs u Jenče 755.002+001 v Kladně755.001 + 002 - Dne 18. července 2005 vyrazilo dvojče lokomotiv nové řady 755 (002 + 001) na svoji první jízdu s ucelenkou vápence z Nučic do Kadaně s vozy Faccs (dříve Sas) - vlak 65780. Bohužel malý technický problém na 755 001 způsobil nejdříve zpožděný odjezd z Hostivice a následně následovalo odstavení "sedmsetpadesátpětek" již na Kladně do depa. Vlak byl dále tažen dvojicí zamračených.
Na snímku vlevo je vlak Pn 65780 poblíž Jenče, foto Radim Říha (Saxi),
Na snímku vpravo jsou odstupující lokomotivy v Kladně, foto R. Sádovský.

Radim Řiha | 19.7.2005 (14:13)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby Vozidla

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
30.07.2005 (14:12)  
Ad JPNK: na trati 221/220 jsou do Tábora dva vrchy, kam se jezdí postrky: Strančice a Střezimíř. Postrk je činný v úseku Praha-Strančice a Čerčany-Střezimíř. V opačném směru je postrk v úseku Čerčany-Strančice.
Registrierter Benutzer šmaky
29.07.2005 (15:47)  
Mě je taky líto těch mašin na tom pohřebišti,ale co naděláš.Hodlám stavět modelovou železnici H0,tak budu kupovat model brejlovce,abych si udělal radost,aby byla nějaká vzpomínka.Chtěl bych dva ,jeden tento novej 755 i s tímto nátěrem a jeden klasický ,třeba 753.tak uvidíme.
Registrierter Benutzer vvx
29.07.2005 (10:40)  
...zase tak dobře ho neznám, ale nedaleko jezdím na chatu a chvíli jsem pracoval v jisté žst., která nyní pod Liberec patří..., a mimo to je tam hezky, v úterý na pár dní vyrážím.
Co jsem začal pozorovat mašiny, taky se mi brejle líbily víc, možná je to tím, že k nám zajížděly, narozdíl od zamrak, možná je to něčím jiným. Dodnes se mi víc líbí, tak mi vždy bylo trochu smutno, když jsem jel kolem jejich pohřebišť...
Registrierter Benutzer šmaky
28.07.2005 (20:55)  
koukám že liberecko znáš.Já jsem tradičně každý den vídával rychlík do chomutova kolem 17.40 hod.,ale leta letoucí.Ostřílená klasika .Ted už bydlím jinde tak nevím.Všude jsou zamračený a to je hrůza.Zmodernizoval bych všechny brejláky a šup spátky na tratě.
Registrierter Benutzer vvx
28.07.2005 (20:27)  
...kde že jsou ty časy, kdy se to kolem Reichenbergu hemžilo breláky...
Registrierter Benutzer šmaky
28.07.2005 (20:16)  
Hele,v pohodě,jak říkáš .Dnes jsem zrovna v liberci od frýdlantu brejláka potkal,ale číslo nevím.Tak uvidíme,jestli něco ještě potkám.U nás v liberci se to s brejlákama trochu stáhlo a místo nich jsou tu zamračený.
Registrierter Benutzer vvx
28.07.2005 (19:35)  
...jo, já to taky pojal jako srandu, sám jsem leckdy taky "mimo mísu" a kluci o 15 a víc let mladší mě kolikrát svými vědomostmi "vezmou do kapsy". Jinak u nás s katry jezdí OKDD a Unipetrol(753.7). Fotky se tady jistě najdou...
Registrierter Benutzer šmaky
28.07.2005 (19:16)  
No jasan,doufám že jsem neurazil,že jsem se zeptal.Nemám moc velkou možnost sledovat tyto stroje,ale mám je rád,tak občas lovím po netu různé nové zprávy.Jinak dík
Registrierter Benutzer vvx
28.07.2005 (9:50)  
...ne, mají jednoválce Slavia a roztáčí se klikou!
Brejláků s katry tady nějaký ten pátek už řada jezdí, stačí se jen dívat... Velkolepé ČD se k tomu dohrabali o pár let déle než jiní dopravci. Ekonomicky i provozně je prý lepší provozovat letité motory s brutální spotřebou všeho co do nich lze dát, naftou počínaje a prací mechaniků konče. ČD totiž mají tak velkou množstevní slevu, že se jim vyplatí provozovat stroje s 2x takovou spotřebou nafty, než například zmíněné katry...
Registrierter Benutzer šmaky
27.07.2005 (12:17)  
Chlapi,ty 755 mají motory caterpillar? Myslel sem,že tyto modernizované stroje mají jít do té itálie.Jinak ten nátěr vypadá dobře.Otázka je,jestli modernizaci zasáhne více strojů,nebo zůstane jen u tohodle dvojčete.Modernizace jen tohodle dvojčete by neměla vůbec žádný smysl
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko