..: První vlakový výkon řady 755 skončil předčasně :..
755.002 + 755.001 + vozy Faccs u Jenče 755.002+001 v Kladně755.001 + 002 - Dne 18. července 2005 vyrazilo dvojče lokomotiv nové řady 755 (002 + 001) na svoji první jízdu s ucelenkou vápence z Nučic do Kadaně s vozy Faccs (dříve Sas) - vlak 65780. Bohužel malý technický problém na 755 001 způsobil nejdříve zpožděný odjezd z Hostivice a následně následovalo odstavení "sedmsetpadesátpětek" již na Kladně do depa. Vlak byl dále tažen dvojicí zamračených.
Na snímku vlevo je vlak Pn 65780 poblíž Jenče, foto Radim Říha (Saxi),
Na snímku vpravo jsou odstupující lokomotivy v Kladně, foto R. Sádovský.

Radim Řiha | 19.7.2005 (14:13)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby Vozidla

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
kour
20.07.2005 (11:17)  
No ja nevim, ale ja bych to na kour z brejlovcu nevidel. Kouknete se poradne.

1) tmavy oblacek zacina uz pred kominkem 002.
2) mracek je nad brejlovci znacne rozptyleny. Cekal bych nejaky vyraznejsi proud prave v oblasti vyfuku.
3)Pred 002 je videt na poli zluty NGK, navic obili vypada zrale. Takze to co je videt nad brejlovci bych odhadl na prach z probihajicich zni nekde za nimi.
Tomáš
20.07.2005 (10:15)  
Pánové, podle jedné poruchy na prototypu hned soudit na vyhozené prachy? Už jsem zažil poruchu snad každé lokomotivní řady, stejně tak každého typu auta, počítače, všeho ... Prostě cokoliv se může porouchat, na prototypu v rámci zkušebních jízd tuplem.

Oprava běžným nářadím - běžným nářadím na trati se vám nemusí podařit ani oprava MUVky, natož třeba páry, byť je elektroniky zcela prostá.

Na Unhošťském zhlaví v Jenči se vlak rozjíždí, mašiny jedou na plný výkon a tudíž kouří. Auto, které vytočíte na plný ceres také kouří, ač splňuje emisní limity.
hnatikk
20.07.2005 (10:03)  
Takže zase vyhozený prachy.....:(
krakonoš
20.07.2005 (9:17)  
Motory Caterpillar a elektronika. Caterpillary mají o něco větší výkon než původní z ČKD. O přínosu elektroniky bych pochyboval. To řídicí stanoviště vypadá sice hezky, ale technika, která se nedá opravit běžným nářadím přímo na trati a není dokonale ,,trottelfest" by se do lokomotiv dávat neměla. Jinak: Pokud je mi známo, byly brejlovce původně určeny pro osobní a rychlíkovou vozbu. Škoda, že v článku chybí info, s jakým(i) strojem (stroji) vlak pokračoval.
Pavel
20.07.2005 (7:51)  
Jak tgo, že ty nový diesly kouřej? Měly přece splňovat emisní limity!
James
20.07.2005 (1:26)  
Rekl bych, ze zustane u prototypů ...
Mustafa
19.07.2005 (23:26)  
Nova rada? Co je na nich jineho, to jako hodlaj zase CD modernizovat brejlovce?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko