Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha / iDNES.cz - Na českých železnicích pořád jezdí desítky let staré vagóny, spojení mezi českými městy bývá pomalé. Situace se ale začíná zlepšovat. O tom, kdy má česká železnice šanci přiblížit se evropské úrovni a kolik to bude stát, se čtenáři iDNES v úterý 9. srpna od 13.00 diskutoval náměstek ministra dopravy Vojtěch Kocourek.Rozhovor na serveru iDnes.cz
JRtrain
| 9.8.2005 (13:12)
| 9.8.2005 (13:12)Související zprávy

10.08.2005 (18:44)
... kdy už se přestanou vypouštět pitomosti typu "opravíme trať do Budějc a zákazníci se pohrnou ze silnice na železnici, oživení průmyslu, atd. bla, bla, bla" to je výstřižek z novin tak kolem roku 1890, tenkrát se tomu tak skutečně dělo, ale dnes? Pohádky o červené karkulce ...!
Řekněte cestujícím, že si budou muset 11 let počkat, než budou slušně cestovat a nakopou vás do pozadí!
Řekněte cestujícím, že si budou muset 11 let počkat, než budou slušně cestovat a nakopou vás do pozadí!
10.08.2005 (11:33)
Ale hlavně že za pana náměstka přidám hlas do ankety na Želpage:
"OTÁZKA (Klíma)
Kdy se můžeme dočkat koridoru u nás na Budějovicko, a co to konkrétně přinese nám, cestujícím ?
ODPOVĚĎ ( 09.08.2005 13:51 )
Na Budějovicko to přinese především důstojné a kvalitní spojení mezi Budějovickem a aglomerací Prahou, oživení nákladní dopravy, přesun z přetížených silnic na železnici, oživení průmyslu v regionu - to je doprovodný jev. Stavba bude zahájena ještě v letošním roce a ukončena v roce 2016."
"OTÁZKA (Klíma)
Kdy se můžeme dočkat koridoru u nás na Budějovicko, a co to konkrétně přinese nám, cestujícím ?
ODPOVĚĎ ( 09.08.2005 13:51 )
Na Budějovicko to přinese především důstojné a kvalitní spojení mezi Budějovickem a aglomerací Prahou, oživení nákladní dopravy, přesun z přetížených silnic na železnici, oživení průmyslu v regionu - to je doprovodný jev. Stavba bude zahájena ještě v letošním roce a ukončena v roce 2016."
10.08.2005 (0:49)
Nic moc překvapivého v tom rozhovoru nebylo, typický postoj: "O problémech víme, intenzivně je řešíme, všechno bude...". :-/
09.08.2005 (22:21)
Skutečně bláboly, např. výrok o tom, že železniční dopravce musí platit za použití dopravní cesty … vždyť to je výsledek (ne)činnosti MD, tedy i váženého pana náměstka; co brání tomu, aby MD podalo návrh na změnu sazeb za použití železniční dopravní cesty na úroveň sazeb stanovených zákonem o dani silniční pro silniční vozidla … a nebo naopak, aby se sazby sjednotily podle výše poplatku za použití železniční dopravní cesty …
09.08.2005 (14:44)
Ten název článku je zajímavý;
Nechtěli byste ho přejmenovat spíš na "Ptali jste se..." nebo "Ptali se...", protože otázky bylo možno klást jen další 3 minuty po vložení zdejšího příspěvku, neberu-li v potaz ještě možné drobné časové odchylky...
Mmch. odpovědi náměstka byly přibližně takové kvality jako otázky, bohužel.
Nechtěli byste ho přejmenovat spíš na "Ptali jste se..." nebo "Ptali se...", protože otázky bylo možno klást jen další 3 minuty po vložení zdejšího příspěvku, neberu-li v potaz ještě možné drobné časové odchylky...
Mmch. odpovědi náměstka byly přibližně takové kvality jako otázky, bohužel.
09.08.2005 (14:29)
Tak ty odpovědi pana Kocourka jsou pěkné bláboly. Ach jo...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










