Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Drážní inspekce při své preventivní činnosti zjistila, že v České republice existují minimálně 353 železniční přejezdy, které představují bezpečnostní riziko pro uživatele pozemních komunikací, resp. pro provozování drážní dopravy. V těchto místech je nejbližší silniční křižovatka příliš blízko přejezdu, takže může nastat situace, kdy řidič dávající přednost vozidlům jedoucím po hlavní silnici nemůže splnit další ze svých základních povinností – neprodleně opustit se svým vozidlem železniční přejezd. Může tak způsobit závažnou dopravní nehodu (střet s vlakem).Drážní inspekce zaznamenala do konce července letošního roku celkem 157 střetů na železničních přejezdech, při kterých zahynulo 26 osob a dalších 41 bylo zraněno. V roce 2004 došlo k 288 střetům na železničních přejezdech a zemřelo při nich 57 osob a dalších 128 bylo zraněno. V drtivé většině případů nebyla příčina nehody na straně železnice.
Celá tisková zpráva DI ČR
JRtrain
| 9.8.2005 (19:32)
| 9.8.2005 (19:32)Zusammenhängende Nachrichten

11.08.2005 (17:31)
11.08.2005 (8:15)
A drážní inspekce zaplatí přestavbu těch přejezdů? No dost bych se divil a stejně by to šlo (nebo pude) z našich daní. Oni potřebujou asi hlavně vykázat svou činnost, protože jinak jsou jako státní instituce na nic a dokazuje to obrovské rozšiřování státního aparátu, kterej musíme platit, fuj. Je to dost nafouklá bublina a TV Nova má tohle moc ráda.
10.08.2005 (23:06)
Zkuste se obrátit na úřad bakaláře Žáka … tiskový mluvčí rád poskytuje informace …
domnívám se, že jde především o klasické "T éčkové" křižovatky, kdy z hlavní silnice odbočuje vedlejší na přejezd "do vsi" apod. Když závory stahoval vechtr a viděl na přejezd, tak o nic nešlo, dokud vozidlo stálo na přejezdu, závory nespustil a "klacek" se postavil, až byly závory zavřené. Když si ovšem závory zavírá vlak sám, tak je to na pováženou. Ostatně je jedno, zda je cesta hlavní nebo vedlejší; když vozidlo přejede přes přejezd "na hlavní" a řidič tam zjistí překážku, tak zastaví i když bude mít konec vozidla na přejezdu… ono jde hlavně o to, že se do prostoru mezi hranicí křižovatky a "hranicí" přejezdu se vozidlo nevejde …
domnívám se, že jde především o klasické "T éčkové" křižovatky, kdy z hlavní silnice odbočuje vedlejší na přejezd "do vsi" apod. Když závory stahoval vechtr a viděl na přejezd, tak o nic nešlo, dokud vozidlo stálo na přejezdu, závory nespustil a "klacek" se postavil, až byly závory zavřené. Když si ovšem závory zavírá vlak sám, tak je to na pováženou. Ostatně je jedno, zda je cesta hlavní nebo vedlejší; když vozidlo přejede přes přejezd "na hlavní" a řidič tam zjistí překážku, tak zastaví i když bude mít konec vozidla na přejezdu… ono jde hlavně o to, že se do prostoru mezi hranicí křižovatky a "hranicí" přejezdu se vozidlo nevejde …
10.08.2005 (13:12)
Nevíte, je-li někde výčet těch přejezdů k nahlédnutí?
10.08.2005 (12:31)
Obávám se toho, že řešení je právě na těch krajích, které z nějakého důvodu změnily značení v blízkosti přejezdů tak, že cesta vedoucí přes přejezd je cestou vedlejší (několik takových případů znám)
09.08.2005 (22:11)
Obrázky byly na N@VA TV - názorný příklad jak zůstane konec vozidla v pr;jezdném průřezu; je spíše ku podivu, že díky tomu není případů, kdy zadní část vozidla stojí na přejezdu a buď tam vozidlo přibouchnou závory anebo ho smete vlak není plná černá kronika, ale dostávají se tam pitomci, kteří na ten přejezd najíždějí čelně. řešit problém mají kraje … ty budou mít radost …
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










