Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Alstom - SNCF změnily objednávku u firmy Alstom, místo 30 dvousystémových nakonec žádají 30 třísystémových lokomotiv. Původní smlouva na dodávku elektrických lokomotiv PRIMA byla podepsána v roce 1998. Cena zakázky se tak zvýšila na 78 mil. €. Lokomotivy se budou vyrábět v dílnách v Belfortu a dodány by měly být do října 2006. SNCF plánují jejich nasazení na nákladních vlacích do Německa, Lucemburska a Švýcarska.
- Uspořádání náprav: Bo´-Bo´
- Napětí: 1 500 V DC, 25 kV, 15 kV
- Provoz: nákladní vlaky
- Max. rychlost: 140 kmh
- Váha: 90 tun
- Rozchod: 1 435 mm
- Délka: 19 520 mm
- Trvalý výkon: 4 200 kW
CSPSV | 28.8.2005 (12:18)
Zusammenhängende Nachrichten

28.08.2005 (15:09)
Trochu to připomíná krysu 151, ale ta je hezčí. Parametry jsou podobné.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










