Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
České dráhy - Vysokorychlostní vlak s naklápěcí skříní pendolino Českých drah absolvoval v minulých dnech sérii zkušebních jízd na tratích ve Spolkové republice Německo.Pendolino 680.001 odjelo ke zkušebním jízdám do Německa ve středu 20. 7. 2005. V areálu DB Systemtechnik v Mnichově proběhly nejprve některé stacionární zkoušky a následně také příprava jednotky na zkušební jízdy. V rámci nich se na trati München Nord - Maisach za přítomnosti zástupců Výzkumného ústavu železničního a. s., Českých drah a. s., DB Systemtechnik a výrobce – společnosti Alstom - jednotka pendolino podrobila zkouškám elektromagnetické kompatibility.
Následovaly pak brzdové zkoušky při maximální rychlosti 220 km/h a měření na trakčním vedení, s cílem ověřit „spolupráci“ trolejového drátu se sběračem. Tyto zkušební jízdy probíhaly na trati Hamburg – Berlín (Wittenberge - Ludwigslust).
Od pondělí 15. srpna 2005 pak probíhaly zkoušky jízdních vlastností a jízdní bezpečnosti do maximální rychlosti 220 km/h. Ty se uskutečnily nejprve na trati Augsburg – Donauwörth, následující týden pak na trati Bamberg - Lichtenfels (v okolí Norinberka) (zde max. 160 km/h).
Ukončení zkušebních jízd je plánováno na 29. srpna 2005, kdy by se jednotka pendolino měla vrátit přes hraniční přechod Furth im Wald / Česká Kubice zpět do ČR k pokračování dalších zkoušek.
V České republice pokračují zkoušky dalších souprav. Například jednotka 680.003 jezdí ve zkušebním provozu na rychlících mezi Prahou a Děčínem, kde přepravila od prosince 2004 přes 200 000 cestujících a najela jen na této trase přibližně 60 000 kilometrů. Na soupravě 680.004 pak provedl výrobce, společnost Alstom, ve spolupráci s českou společností AŽD Praha úpravy s cílem splnit české normy elektromagnetické kompatibility. Podle dosavadního průběhu zkoušek na zkušebním okruhu u Velimi jsou úpravy účinné a vlak tak zřejmě splní příslušné normy, což umožní jeho schválení pro pravidelný provoz.
Celá tisková zpráva ČD
JRtrain
| 29.8.2005 (20:47)
| 29.8.2005 (20:47)Související zprávy

30.08.2005 (0:22)
A kolik muze pendolino v Nemecku? 220 nebo jen 200 (zkusebnmi rychlost 200+10%). Max rychlost 230 byla vzdy davana do souvislosti s provozem v Nemecku.
29.08.2005 (21:56)
Takze 680tky urcite od prosince do Brna a dale jezdit nebudou? Vi nekdo uz presne informace?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










