..: Fanoušci Baníku zničili devět vagónů :..
České dráhyPraha / Ostrava - Přestože fanoušci fotbalového klubu Baník Ostrava nevyvolali o víkendu v Praze, kde se konal fotbalový zápas mezi Spartou Praha a Baníkem Ostrava, žádné větší výtržnosti, nakonec se projevila jejich záliba v likvidování vlaků. Na cestě mezi Prahou a Karvinou poškodili devět vagónů, předběžně vyčíslená škoda je 50 000 korun.
Policie vyšetřuje poškozování cizí věci. V nočních hodinách ze soboty na neděli neznámí pachatelé mezi železničními stanicemi Praha - Dejvice a Bohumín úmyslně poškodili vnitřní vybavení devíti železničních vozů. Během jízdy rozbili okna, vytrhali koše, police pod okny, popsali stěny, rozbili plastové kryty zářivek, rozstříkali hasící přístroje.
Ve vlaku byl sice policejní doprovod, ničení vlaku však policisté nezabránili. "To je věc policistů, jak jsou schopni zabránit poškozování vlaků. Já jsem ten vlak osobně viděl a byly tam tři plné vagóny policistů," řekl Novinkám mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Dodal, že na tyto akce se vždy vypravují starší vagóny, aby se snížily škody.
Zdroj : Novinky.cz

JRtrain Poslat mail autorovi | 26.9.2005 (16:17)
Related newsopen/close

More on

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Garfield
29.09.2005 (14:03)  
Vlak je pod číslem 11004/5, táhlo to prý nějaké eso. Mám dotaz: jel z Bohumína nebo z Karviné?
TCM
28.09.2005 (21:38)  
MZ: Když je takový nedostatek vozů, pak nechápu, jak je možné, že dráhy vypravují speciální vlaky nebo letní posilové rychlíky - viz zpráva na želpage z 30.6., kde se mluví dokonce o stovkách(!) posilových vozů. Kde pak teda dráhy ty vozy berou?
28.09.2005 (20:20)  
Zikmund: ALe přesně o tom mluvím, není to problém nedostatku jakýchkoli vozidel, ale vozidel provozně kvalitních. B250 opravdu nejsou vozidly kvalitními, jsou vozidly nadbytečnými a čekajícími na autogen. Pak mi ani výlev bandy chacharů tolik nevadí.

Narazil jste ovšem na neuvěřitelnou podinvstovanost parku osobních vozů ČD, tady nemohu než souhlasit...
Registered user Jirka
28.09.2005 (19:57)  
od táty který jezdí jako mašinista na trati Praha - Přerov vím, že jsou pravidelně do souprav rychlíku s vmax 140 řazeny vozy typu B s vmax 120 .Jak se s takovým vlakem doržují jízdní doby na zrekonstruovaných úsecích si jistě domyslíte. Takže bych na dopravu tohoto hnoje (ožralé fanoušky) doporučoval nasadit vozy určené pro dopravu této komodity, případně být ČD tuto lukrativní zakázku odmítnu ( u vidiny toho, že se zachvíli tímhle tempem budou čd moct rušit pravidelné rychlíky .... a to v situaci, kdy si dráha hlavně o víkendech nemůže dovolit zrušit ani vagón natož celý vlak.
Registered user Intercity
28.09.2005 (18:37)  
Miroslav Zikmund: A to nemluvě ani o Bee/Bpee/Aee/Apee. Ty se opravy nedočkají ani za těch 61,5 (to už je můžou rovnou vyřadit) :-(
28.09.2005 (17:03)  
To JTB : Mluvíme o roce 2005; nevím, kde a kolik stojí vozů u plotu, ale z "kuloárů" od lidí, kteří mají denně na stole problém, jak zajistit dostatek provozuschopných vozů těch vozů není dostatek; kdyby se ČD odhodlaly u oddílových vozů nahradit koženkové 4 sedačky čalouněnými trojsedačkami při zachování počtu míst ve vlaku, tak nastane problém, kde ty vozy vzít … stačil požár "Budvaru" v Čekanicích (poškození dvou vozů) a hned se svolával koncil, který řešil, kde sehnat potřebný vůz …
mizerná údržba je důsledkem "úspor"; podle přídělu peněz na dílenské opravy (v "ŽOS") by se každý vagon DKV Praha měl podívat do dílen za 61,5 roku … to není chyba, slovy za šedesát jeden rok a půl k tomu … Roční tempo přístavby je totiž 20 vozidel za rok a DKV jich má v současné době 1230 … pak se nedivtye, že vagony vypadají tak, jak vypadají …
tzv. "nové" vozy Siemens (Ampz, Bmz) nasazované na EC: stáří 6 - 7 let, najeto cca 1,5 milionu km, hlavní oprava v nedohlednu (výrobce udává proběh 1,2 milionu km); restaurační vozy jsou ještě o 2-3 roky starší.
podle toho taky "nejkvalitnější vozy" které ČD mají vypadají …
Registered user Krakonoš
28.09.2005 (9:07)  
Pamatujete na ,,dobytčáky" blahé paměti na Posázavském pacifiku? Pro tenhle dobytek by byly akorát. Neotvíratelná a nrozbitná okna, dovnitř několik ingotů místo lavic ve střeše pár krytých děr na větrání a jedéééém!
27.09.2005 (23:41)  
Pane Zikmunde, mluvíme o ČD v roce 2005, nebo o ČSD v roce 1946?

"Vozový park ČD je ve velice bídném stavu a to i co do počtu provozuschopných vozů. Takže takováto "likvidace" vozů vede jen k tomu, jednoho dne nebude čím jezdit."

Při pohledu na ploty nepotřebných Bt277 a B250 si to opravdu myslet nemohu. ČD vydaly asi rok zpátky vyjádření, podle nějž budou všechny vozy vyrobené do r.1972 vyřazovány. Vozů je nadbytek a pokud jsou neprovozuschopné, poděkujme především jejich mizerné údržbě.

Mimoděk jste ovšem přesně vystihl povahu živočišného druhu Schotouschus Bohemicus, který vagónky vnímá jako hračky na svém kolejišti a když se některý poláme, tuze ho lituje... Že se jedná o nějaké hospodaření, to vůbec nechápe. A pokud se nedejbože šrotuje nějaký moc potřebný Brejlovec, musí ho co nejvíc oplakat...
Registered user nekdo...
27.09.2005 (22:09)  
Souhlasim s P.P., ale s tim rozdílem, že já bych zakázal jejich přepravu vůbec!!!! Škoda i těch Eas-u
Registered user Intercity
27.09.2005 (20:30)  
Jako nejrozumnější řešení celé situace se mi jeví jak již bylo zmíněno důsledná kontrola jízdenek, místenek. Vozy B250 ovšem nešrotovat, ale udělat nejnutnější opravy (tyk, aby vůbec mohly jezdit po kolejích :-).S policií nikdo nehne to už jsme zažili na CzechTeku. :-/
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko