Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Karlovy Vary - Elektrifikace trati Karlovy Vary - Kadaň nezadržitelně postupuje kupředu. Skoro v celé trase již stojí nejen sloupy trolejového vedení, ale také se již na několika místech natahují vlastní troleje. Součástí elektrizace je i rekonstrukce kolejového svršku, výměna či rekonstrukce několika mostů, úpravy železničních stanic a vybudování zcela nového zabezpečovacího zařízení v celém úseku. Celá stavba by měla být hotova v červnu 2006.Na trati č.140 ovšem není elektrifikace jedinou stavbou. V Karlových Varech Dvorech se buduje silniční průtah Karlovy Vary - Hory (součást budoucí rychlostní silnice R6), který bude na dvou místech mimoúrovňově křižovat tuto železniční trať.
První křížení je u Kauflandu, kde se staví nový železniční most, pod kterým bude silnice procházet. V současnosti je kolem budovaného mostu postavena přeložka jedné koleje. Druhé křížení bude provedeno silniční estakádou za žst. Karlovy Vary Dvory směrem na Sokolov, Cheb.V úterý 27.9. byl most podroben zatěžkávacím zkouškám za použití dvou parních lokomotiv "Šlechtična" ř.475. (doplněno 29.9.)
Další stavbou je rekonstrukce železničního mostu v Chodově (mezi Chodovem a Novým Sedlem - součást stavby přeložky silnice). Z toho důvodu vlaky jedoucí do Chebu musí po nástupu a výstupu cestujících z žst. Chodov "vycouvat" zpět na zhlaví a dále pokračovat po hlavní trati. Obdobně vlaky do Karlových Varů musí do nádraží "zacouvat", poté odtud již pokračují normálně.
Tiskové zprávy a jiné informace :
14.01.2004 - Zahájení elektrizace železniční tratě Kadaň - Karlovy Vary
Stránky o budovaném silničním průtahu v Karlových Varech
JRtrain
| 28.9.2005 (22:33)
| 28.9.2005 (22:33)Zusammenhängende Nachrichten

29.09.2005 (22:39)
Ano, neustále se potvrzuje známé tvrzení, že kdo umí, ten umí, kdo neumí, píše do novin.
29.09.2005 (17:34)
jr: tady je odkaz na celý článek, jsou tam i fotky:
http://zpravy.idnes.cz/obrazem.asp?r=obrazem&c=A050927_150447_obrazem_vot
http://zpravy.idnes.cz/obrazem.asp?r=obrazem&c=A050927_150447_obrazem_vot
29.09.2005 (16:52)
Poborskiii: novináři jsou vesměs paka. Bohužel v téhle zemi není mezi novináři nikdo, kdo by se železnicí soustavně zabýval a podle toho to pak vypadá. Já např. "rostu" když si někdo plete vysokorychlostní vlak a rychlodráhu na letiště. Zvlášť pikantní jsou pak tzv. "ilustrační fota", která jsou absolutně out of topic, ale redakce je má uložená pod nějakými klíčovými slovy (vlak, železnice, ČD nebo cojávím) a tak je tam frkne jak se jim to hodí.
Zdar TĚŽKOTONÁŽNÍM VLAKUM prohánějícím se u Kauflandu!
Zdar TĚŽKOTONÁŽNÍM VLAKUM prohánějícím se u Kauflandu!
29.09.2005 (14:02)
tady jedno foto budovani noveho mostu pres trat z KV do chlebu z 19.7.
http://mojefoto.kvalitne.cz/vlci/2/IMG_3756.JPG
http://mojefoto.kvalitne.cz/vlci/2/IMG_3756.JPG
29.09.2005 (11:49)
Následující blábol jsem našel na iDNES, to si mistr redaktor za rámeček jen tak nedá:
"Šlechtičny vyzkoušely, co vydrží nový most
27. září 2005 15:04
Stavbaři z pražského Metrostavu si pozvali do Karlových Varů dvě Šlechtičny. Jsou to historické parní lokomotivy. Každá z nich váží kolem stovky tun. Jejich úkolem bylo vyzkoušet, co vydrží nový most.
Most je součástí nového průtahu Karlovými Vary, který pokračuje mimo jiné výstavbou estakád a kruhové křižovatky U Koníčka. Po 360 tun těžkém železničním mostě za obchodním domem Kaufland se budou v budoucnu prohánět osobní a nákladní automobily, i těžkotonážní vlaky.
Radek Duchoň, MF DNES"
"Šlechtičny vyzkoušely, co vydrží nový most
27. září 2005 15:04
Stavbaři z pražského Metrostavu si pozvali do Karlových Varů dvě Šlechtičny. Jsou to historické parní lokomotivy. Každá z nich váží kolem stovky tun. Jejich úkolem bylo vyzkoušet, co vydrží nový most.
Most je součástí nového průtahu Karlovými Vary, který pokračuje mimo jiné výstavbou estakád a kruhové křižovatky U Koníčka. Po 360 tun těžkém železničním mostě za obchodním domem Kaufland se budou v budoucnu prohánět osobní a nákladní automobily, i těžkotonážní vlaky.
Radek Duchoň, MF DNES"
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










