Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
München - Transrapid, spojka mezi letišt?m a centrem Mnichova, by m?l být veden ?áste?n? pod zemí. Hlavním d?vodem pro zm?nu projektu je problém s výhybkami. V provozu by m?ly být 4 vlaky na 2 dráhách, s možností zm?ny sm?ru pouze v koncových stanicích. Na Hlavním nádražní v Mnichov? by toto bylo možné pouze se ?ty?mi výhybkami - jejich vytvo?ení je ovšem extrémn? náro?né. DB tedy cht?jí tra? Transrapidu prodloužit o 100 metr? za koncovou stanici, kde cht?jí zm?nu sm?ru umožnit pomocí oto?ného kotou?e.(v kone?ném plánu se uvažuje pouze se západní tratí, viz. mapa)
CSPSV | 3.10.2005 (11:04)
Zusammenhängende Nachrichten

04.10.2005 (15:47)
V Lathenu (areal navstevnickeho centra) stoji maketa TR08.
03.10.2005 (20:45)
Hawkey: do té mnichovské potvory na letišti se dá jít dovnitř, je tam nějaká informační expozice. Další starý protyp stojí v Bonnu v Deutsches Museum. Ten má ale vybrakovaný pajšl, takže tam z něho stojí jen skříň na kusu koleje.
03.10.2005 (18:41)
03.10.2005 (18:40)
Jako svou závěrečnou maturitní práci jsem zpracoval téma Maglev - tedy jak to vlastně funguje :-) Kdybyste měl někdo zájem, je to zde:
http://trat037.unas.cz
http://trat037.unas.cz
03.10.2005 (18:11)
Osobne ve vyhybkach zadny extremni problem nevidim, na TVE jsem si ji detailne prohledl a podle ohlasu s nimi problemy nejsou ani v Sanghaji.
Comar: ta makta je TR07, druhy protoyp stoji na TVE
Comar: ta makta je TR07, druhy protoyp stoji na TVE
03.10.2005 (11:29)
V Mnichově na letišti už nějakou dobu stojí maketa Transrapidu.
http://www.bayerische-magnetbahn.de/img/bmg/info/3.jpg
http://www.bayerische-magnetbahn.de/img/bmg/info/3.jpg
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











