Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Šumperk - Již při realizaci modernizace motorového vozu 854 vznikla myšlenka vyrobit také řídící vůz, který by zrychlil a zjednodušil manipulaci celé soupravy tj. rozpojování a objíždění vozů v konečné stanici. V dubnu loňského roku přišla z ČD výzva k podání nabídky na prototyp řídícího vozu ř. 954, a to modernizací z vozidla řady 053, variantně Postw. A v září téhož roku byla podepsána smlouva na realizaci prototypu.Úprava vozu spočívá v modernizaci původního poštovního vozu na řídící vůz s velkoprostorovým oddílem druhé třídy s prostorem pro přepravu invalidních vozíků, se zavazadlovým prostorem určeným pro přepravu jízdních kol, objemných zavazadel a stanovištěm strojvůdce. Na konstrukčních pracích a výpočtech se podílí VKV Praha s.r.o. pracoviště Studénka. K dnešnímu dni je stav projektu takový, že vůz je zcela demontován a částečně otryskán.
V součastné době se dokončují první výkresy hrubé stavby a po jejich obdržení se začne na tomto projektu opět intenzivně pracovat.
Zdroj : Pars nova Šumperk
JRtrain
| 4.10.2005 (0:04)
| 4.10.2005 (0:04)Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
05.10.2005 (23:50)
TCM: protože jich víc někdo nezaplatil...
05.10.2005 (19:04)
No ještě by měli zrekonstruovat přípojné Btn, protože tahle sice budeme mít přijatelné 854/954, ale mezi tím pojede téměř skanzen.
Mimochodem, proč bylo těch 943 vyrobeno tak málo?
Mimochodem, proč bylo těch 943 vyrobeno tak málo?
05.10.2005 (14:43)
... spíš bych se ptal proč s 835.
05.10.2005 (10:12)
ad Adam: protože řidičáků 943 je málo (11 ks) oproti motorům 843 (31 ks)
05.10.2005 (10:08)
A proc s 843kou, kdyz ta ma vlastni ridici vuz?
05.10.2005 (8:24)
Ad Adam: no myslim, ze zase bude tendence sesroubovat to se vsim, k cemu to jde.
krome nize uvedenych bych nepodcenoval pokusy o spojeni s radou 810 :)))
takova kapacitni souprava 954 + 2x 810 by nastavila latku praseni poradne vysoko. :)
krome nize uvedenych bych nepodcenoval pokusy o spojeni s radou 810 :)))
takova kapacitni souprava 954 + 2x 810 by nastavila latku praseni poradne vysoko. :)
05.10.2005 (2:23)
Mně také připadá 814 povedená, takže bych se rozhodně neobával nového designu u 954.
MMKO: Mně se čelo 854 také docela líbí, ale přece jenom už mu je pár let a 954 je prakticky novostavba, takže by měla mít modernější design.
Adam: 842, 843, možná 835
MMKO: Mně se čelo 854 také docela líbí, ale přece jenom už mu je pár let a 954 je prakticky novostavba, takže by měla mít modernější design.
Adam: 842, 843, možná 835
04.10.2005 (20:00)
Me se zas 814 libi:) Takze to je vzdy vec nazoru, "vkusu" atd. Hlavni je ze se neco deje.
04.10.2005 (19:02)
A s cim jinym by to chteli spojovat???
04.10.2005 (18:09)
Jiné čelo se skutečně zamýšli a to protože není řečeno že 954 musí jezdit jen s 854
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










