Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - V souvislosti s uvedením nového produktu SC Pendolino na trh realizují České dráhy poprvé ve své historii tak rozsáhlé marketingové přípravy – přímo zohledňující přání a očekávání zákazníků. Produkt například již má své logo, které bude jasně identifikovat služby v kvalitě SC Pendolino; zpracovány a zohledněny byly také výsledky rozsáhlého marketingového průzkumu, který probíhal v průběhu měsíce září ve všech vlacích SuperCity, EuroCity a InterCity jezdících na trase mezi Prahou a Ostravou. Právě na této relaci nabídnou od 11. prosince 2005 České dráhy zcela nový typ služeb pod značkou SC Pendolino, který výrazně zrychlí přepravu mezi Ostravou, Olomoucí, Pardubicemi a Prahou.Tisková zpráva ČD
JRtrain
| 12.10.2005 (14:47)
| 12.10.2005 (14:47)Related news

15.10.2005 (21:02)
To znamená že z Pardubic do Prahy to bude mít student levnější než režista
15.10.2005 (18:03)
Skaličák: no je to tam tak koumácky naosáno
15.10.2005 (17:14)
To karel.f: viz http://www.cd.cz/index.php?action=section&id=28842
15.10.2005 (16:55)
K tomu pripojeni na internet: Dala by se vyuzit sit GSM-R, nebude to sice nejak zvlast rychle, ale urcite by to slo. Do Kolina je uz sit postavena. A pravdepodobne se bude stavet na vsech koridorech.
15.10.2005 (16:35)
franta007:když myslíš
15.10.2005 (13:59)
Kolik studentů jezdí denně na trase Praha – Ostrava ? Zpravidla v pátek odpoledne Praha > Ostrava, neděle odpoledne, případně pondělí ráno Ostrava > Praha. Možná někdo jezdí studovat z Prahy do Ostravy, případně do Opavy, ale tato klientela 10 / 12 vlaků denně nenaplní … nevím jaká je filosofie dnešních studentů, ale za našich časů jsme v pátek přemýšleli vždy jak ze školy zdrhnout na co nejbližší vlak a do školy jezdili buď v neděli večer nebo pondělí ráno. S nutným plánovacím procesem na nákup místenky je takovéto operativní rozhodování vyloučeno …
15.10.2005 (10:53)
to karel f. studenti budou platit 250 i s místenkou!
15.10.2005 (0:09)
Nejsem si jist, zda předělání programu je tak jednoduchou záležitostí jen kvůli 12 vlakům za den … v IDOSu, což je program podstatně jednodušší nelze udělat programové změny, protože ČD nemají peníze a CHAPS to zadarmo dělat nebude …
Problém zásuvek 230 V je zásadní – nikdo to pro II. třídu neobjednal, protože v roce 1995 kdy se s tím začínalo NBK nebyly v Česku příliš rozšířeny, tím méně jich bylo ve vlaku; mezi zaměstnanci ČD bylo NBK doslova jako šafránu, a ten šafrán nebyl ani mezi "techniky", kteří pracovali na nějakých PC 286, 386, sem tam možná 486 tak se objednaly jen pro I. třídu "jako" nadstandard a to ještě u 2/3 míst …
Ostatně ono se tam neobjednalo více věcí, např. zpětná zrcátka aby strojvedoucí mohl při rozjezdu vidět "za sebe", což je standard i na M810 a odvozenin …
Manažerské oddíly jsou ve švýcarském Pendolinu – oddíl I. třídy se 4. sedačkami.
Neviděl jsem, že by tyto oddíly "přetékaly" obsazeností …
Večer jsem se vracel z pracovní cesty a z České Třebové jsem jel maďarskou oddílovou jedničkou na EC 74 (trochu šunt [co by taky ČD chtěly – ostatně ve srovnání s rekonstruovanou Aee na R 242 to byl nesrovnatelně lepší vůz, byť v Aee závěsy byly], protože tam nebyla jediná záclona, oddílové dveře se při brzdění otvíraly – něco se západkou), ale ve srovnání s Pendolinem jsem si lebedil. Možnost natáhnout nohy, nad každým sedadlem prostor pro "loďák", pod každým sedadlem místo pro menší zavadadlo. Při odchodu z kupé nikoho neobtěžujete …
Problém zásuvek 230 V je zásadní – nikdo to pro II. třídu neobjednal, protože v roce 1995 kdy se s tím začínalo NBK nebyly v Česku příliš rozšířeny, tím méně jich bylo ve vlaku; mezi zaměstnanci ČD bylo NBK doslova jako šafránu, a ten šafrán nebyl ani mezi "techniky", kteří pracovali na nějakých PC 286, 386, sem tam možná 486 tak se objednaly jen pro I. třídu "jako" nadstandard a to ještě u 2/3 míst …
Ostatně ono se tam neobjednalo více věcí, např. zpětná zrcátka aby strojvedoucí mohl při rozjezdu vidět "za sebe", což je standard i na M810 a odvozenin …
Manažerské oddíly jsou ve švýcarském Pendolinu – oddíl I. třídy se 4. sedačkami.
Neviděl jsem, že by tyto oddíly "přetékaly" obsazeností …
Večer jsem se vracel z pracovní cesty a z České Třebové jsem jel maďarskou oddílovou jedničkou na EC 74 (trochu šunt [co by taky ČD chtěly – ostatně ve srovnání s rekonstruovanou Aee na R 242 to byl nesrovnatelně lepší vůz, byť v Aee závěsy byly], protože tam nebyla jediná záclona, oddílové dveře se při brzdění otvíraly – něco se západkou), ale ve srovnání s Pendolinem jsem si lebedil. Možnost natáhnout nohy, nad každým sedadlem prostor pro "loďák", pod každým sedadlem místo pro menší zavadadlo. Při odchodu z kupé nikoho neobtěžujete …
14.10.2005 (19:59)
Jet vlakem ve studetsky cas je utrpeni. Do nadstandartnich vlaku by nemely mit studenti slevy.
Ty notebooky je vtipna poznamka. Taky vzdycky narazim na vlak, kde si "vsichni" ten notebook nechaji doma:-) Vysledek analyzy se da ale cist i takto: 40% lidi bude nasr***, protoze ackoliv budou platit cenu za nadstandart, tak pripojku na NB ve vlaku nenajdou...
Ty notebooky je vtipna poznamka. Taky vzdycky narazim na vlak, kde si "vsichni" ten notebook nechaji doma:-) Vysledek analyzy se da ale cist i takto: 40% lidi bude nasr***, protoze ackoliv budou platit cenu za nadstandart, tak pripojku na NB ve vlaku nenajdou...
14.10.2005 (15:58)
Happy: domnívám se že až tak levné to zas nebude pro studenty když bude muse ještě zaplatit 200.- Kč za místenku
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










