..: Předsedou železničářských odborů zůstává Jaromír Dušek :..
oszNymburk - Předsedou OSŽ byl na další 4 roky zvolen Ing. Jaromír Dušek. V čele odborářů je již 10 let. Včera na sjezdu v Nymburce porazil své 2 protikandidáty, Jiřího Kratochvíla a Karla Anděla. Z 294 odevzdaných hlasů získal Dušek v 1.kole voleb 163, zatímco Kratochvíl 97 a Anděl pouhých 19.
"Já myslím, že jsem nejen odvedl spoustu práce, ale jsem připravený ji ještě odvést. Myslím, že to ti lidé pochopili a že mi věří," řekl ČTK třiapadesátiletý Dušek po vyhlášení výsledků voleb. Sjezd dnes pokračuje vystoupením zahraničních hostů a vyhlášením usnesení.
Místopředsedy OSŽ byli zvoleni Petr Bazger, Jiří Kratochvíl, Miroslav Novotný a Jaroslav Pejša, předsedou revizní komise se stal Václav Slezák a vedoucím tajemníkem OSŽ je Vladislav Vokoun.

CSPSV | 15.10.2005 (21:46)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Legislativa

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Brumla
17.10.2005 (0:19)  
Jako vnejsi pozorovatel se nemuzu zbavit dojmu, ze p. Dusek bojuje proti jakekoli zmen za zachovani soucasneho stavu a sve moci. Stale se opakujici stejny scenar: novy gen. reditel, novy transformacni projekt, hrozba odboru stavkou prip. stavka, novy gen. reditel...
Neslysel jsem od Duska jediny pozitivni navrh, jedine "PENIZE!". Vyhruzka, ze odbory budou provozovat lokalky, aby ukazaly, ze to jde, bylo jen takove placnuti hubou.
16.10.2005 (21:37)  
Mirku, bylo by možné ještě jedno srovnání se Švýcarskem a to na vlakokilometry (nebo prostě na nějaké výkony)? To by trochu více vypovídalo o efektivnosti na jednoho zaměstnance. Mám za to, že by to vyšlo dost jinak.
Tím ale vůbec nechci říkat, že zaměstnanců máme moc, ale to, že vyškrtáváním vlaků, cestujících a nákladů se snižuje produktivita práce. Propouštěním lidí bez modernizace výrobních prostředků se zvyšuje produktivita u krachující firmy. Osobně si myslím, že Dušek nebojuje za 7000 lidí, ale za těch 70tisíc ve firmě, která již mnoho let hrozí krachem a to zcela jasně nezaviněným. Jestliže v prvé polovině devadesátých let byla politická vize "Po roce 2000 chceme Čechy bez železnice. To co dráha odveze, to odvozíme po dálnicích"
Protože Švýcaři mají přesně opačné vize, zajímá mně jakou oni vykazují produktivitu na své síti. Mirku, prosím, měl bys kompletní údaje za celou železniční síť Švýcarska? Ono by bylo i zajímavá hustota provozované sítě, když mnoho politických blbců vykládá něco o předimenzované železniční síti v České republice. Samozřejmě nemluvě o technickém stavu obecně, které si nyní můžem srovnávat s rozvojovými zeměmi.
Registrierter Benutzer Mates 
16.10.2005 (21:35)  
2Miroslav Zikmund:

a nebyl by jeste nejaky prepocet pocet zamestnancu/obrat,zisk,ztrata ... ? nebo pomer na pocet prepravenych cestujicich a nakladu ? takove pocty by me zajimali spise ...
Registrierter Benutzer Teo
16.10.2005 (21:26)  
To: Tomáš
Můžeš si to klidně vyzkoušet a uvidíš jestli jo nebo ne.
Registrierter Benutzer Tomáš
16.10.2005 (20:34)  
To Teo: Například u LausitzBahn dělá jedna osoba kromě všeho, co u ČD, taky zároveň uklízeče a číšníky. A to všechno profesionálně a s úsměvem. Takže ty rozhodně nejsi děvečka pro všechno, ale jen pro něco.
Registrierter Benutzer Teo
16.10.2005 (19:33)  
To: almo
Dělám,když tě to zajímá u jízdy.Abych byl konkrétní tak jezdím jako vlakvedoucí.Schválně píšu "jako" protože vlastně je člověk na vlaku děvečka pro všechno.
16.10.2005 (18:23)  
ad Almo : myslíte si, že 73 826 zaměstnanců na cca 9 000 km tratí je mnoho ?
V přepočtu na jeden 1 tratě (jiné objektivní srovnání nevidím) zaměstnávají ČD méně zaměstnanců než švýcarské SBB, které "pracují" jednak s mnohem kvalitnější infrastrukturou, jednak mnohem lepšími kolejovými vozidly. O kvalitě služeb ani nemluvě …
SBB mají cca 3 000 tratí (zhruba třetinu toho co ČD) a počátkem roku 2004 zaměstnávaly 28 351 zaměstnance - podle výroční zprávy SBB 2004 – [http://212.254.205.12/geschaeftsbericht/pdf/GB_Personal_d.pdf] a to tam prakticky všechny „osobní" vlaky jezdí bez průvodčích.
V přepočtu by tedy ČD měly mít cca 85 000 zaměstnanců.
Registrierter Benutzer almo
16.10.2005 (15:50)  
2 Teo: a na jakym postu pracujes? Mne akorat prijde, ze mit 73826 zamestnancu (dle posledni vyrocni zpravy) je trochu moc. Snizoval bych samozrejme stavy na vsech urovnich. Zvlast v administrative. Ano, opravdu na draze nedelam. Ale kdyz slysim pana Duska, jak porad odmita, kritizuje, vyhrozuje a malokdy prinese konstruktivni navrh ci kompromis, tak ve mne buji zluc.
Registrierter Benutzer Teo
16.10.2005 (10:45)  
To: almo
to upně stačí!Je vidět,že znáš železnici jen z obrázku nebo z povídání.Kdybys tam dělal víc jak 30 let jako já tak bys mluvil jinak.
Registrierter Benutzer Karel Vlach
16.10.2005 (10:07)  
Dušku dušku kde mám pušku...:-)
Nechce být náhodou po vzoru Rátha ministrem dopravy? Přece jen z dráhy vytahal ještě "poměrně málo" prostředků.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko