..: Trať Karlovy Vary - Mariánské Lázně bude pravděpodobně provozovat jiný dopravce :..
RegioSprinter Karlovy Vary - Rada Karlovarského kraje na svém jednání dne 21. července 2005 schválila vypsání poptávkového řízení na zajištění železniční dopravní obslužnosti na trati č. 149 Karlovy Vary - Mariánské Lázně a zpět na období 2006 až 2010.
Do soutěže se přihlásili kromě Českých drah další dva dopravci. Jedná se o společnost Viamont, a.s. a Railtrans Sokolov, s.r.o. Vítězem by se tak mohla stát společnost Viamont, která je nejlevnější. Kraj o budoucím dopravci by měl rozhodnout během listopadu 2005.

Společnost Viamont, a.s. zde plánuje nasazení motorových jednotek RegioSprinter společnosti Vogtlandbahn GmbH, které již provozuje na tratích Sokolov - Kraslice a Sokolov - Karlovy Vary d.n.
České dráhy, a.s. zde chtějí provozovat nové motorové jednotky Regionova ř. 814-914, přestavované z původních motorových a vlečných vozů 810/010 společností Pars nova.
Společnost Railtrans Sokolov, s.r.o. je známa z osobní dopravy na trati Zittau - Hrádek nad Nisou - Liberec, kde provozuje ve spolupráci se společností SBE (Sächsisch-Böhmische Eisenbahn / Sasko-Česká dráha) německé motorové vozy VT 98 (u nás řada 815). Pro trať č.149 nabídla soupravu Desiro.

Článek na webu Karlovarského kraje :
Poptávkové řízení na zajištění dopravní obslužnosti na železniční trati vedoucí z Karlových Varů do Mariánských Lázní

Článek na webu Ministerstva dopravy :
Kdo bude provozovat dopravu na trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary?

JRtrain Poslat mail autorovi | 20.10.2005 (11:41)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Vozidla

Weitere aus ČR Karlovarský


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
Usama bin ladin
20.10.2005 (17:41)  
to scyl:To mi radši ani neřikej že S.A. se rozmejšlí jestli jít na železnici..Ty pudou na likvidaci jako první-já to myslim vážně já na jejich busy začnu házet granáty.
Cater854005-6
20.10.2005 (17:36)  
Viamonty mame u nas a muzu vam rict ze jsou uplne k nicemu mimochodem tam jezdi jen 810+010 a je to Viamont tak nevim jakej v tom je rozdíl.A neverim ze tam daji Regio Sprintry kdyz tohle Viamont sliboval i u nas a jak dostali tu trat tak první jizdu jelo Regio Sprinter a dal uz tam jezdi pouze 810+010.Je to trat 045
SCYL
20.10.2005 (17:34)  
:D Mno nejprve zlikviduj Student Agency i kdyz ta se ted rozmysli jestli nevstoupi na zeleznici a to bych byl zvedavej na jejich vozidla:)
usama bin ladin
20.10.2005 (17:30)  
Bude útok na všechny autobusy v ČR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SCYL
20.10.2005 (17:29)  
Samozrejme, ze je rozdil mezi 814 a 810 ale zase na druhou stranu CD provozuji spoustu regionalnich trati , kde jezdi 810, ktere jiz uz par let neodpovidaji evropskym standartum:D a tam by je CD potrebovali nahradit take.Takze ja nevidim duvod proc by tuto trat nemel mit Viamont a CD nasadit 814(a tim zvysit kulturu cestovani)nekde jinde, kde by se tim padem zvysil i pocet cestujicich a CD by nemuseli trate zavirat.
hrdlořez
20.10.2005 (17:20)  
I já fandim českejm draham.
mendi
20.10.2005 (17:19)  
To waszyn ja na tebe nechci mít narážky ale mezi 810 a 814+914 Je dpopravdy velkej rozdíl.
SCYL
20.10.2005 (17:13)  
Rozhodne fandim viamontu ma na rozdil od CD opravdu zajem na provoz regionalnich drah.Napriklad vezmem trat sokolov-kraslice:CD prestali na teto trati provozovat dopravu.(Prechod kraslice-klinghental byl zrusen jiz drive)Trat koupil Viamont a nejdrive zácal provozovat dopravu Sokolov-Kraslice,potom dohodl z Nemeckou stranou(vogtlandbahn)znovuobnoveni i preshranicniho prechodu coz nebylo vubec snadne.Ale dnes nejen ze provozuji dopravu az do Karlovych Varu ale prechod kraslice-klinghental je prechod, ktery projizdi nejvice osobnich vlaku denne.Nic mene ziskanim i teto trati by pozdeji mohlo dojit i k skoupeni a znovuzprovozneni trati Nove Sedlo u Lokte-Becov nad Teplou, coz CD ani s usilim karlovarskeho kraje zrejme nedokazou.
Editor oder ŽP Admin JRtrain  mail  
20.10.2005 (16:59)  
ad: výběrové řízení - bohužel nevím podmínky, pokud je zjistím, rád je uvedu
ad: motor 814/914 - jistě ČD nenabízejí něco, co ještě nemají, nicméně v nabídce může být zmínen předpoklad jejich nasazení
Editor oder ŽP Admin Radim_c
20.10.2005 (15:58)  
to mendi: dráze to nejspíš nechají, když vypsali poptávkové řízení na provozování _drážní_ dopravy. Ale doufám, že po téhle první vlaštovce přijdou další .. a mně bude jako substrátu úplně jedno, jaký tam jezdí dopravce, hlavně když kraj vybere nějakého, který tam nasadí kulturní vozidla za slušnou cenu.

to waszyn: ten nový shit má na rozdíl od 810 sedačky, na kterých se dá sedět. Vyzkoušeno v Esmeraldě na trase Jeseník - Šumperk, což je v 810 děs běs.
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko