..: Nová grafika ČD a ČSA pro vlaky SC PENDOLINO :..
csa/cdPraha - Dnes pozdě odpoledne zveřejnilo tiskové centrum ČSA, a.s. ve spolupráci s odborem komunikace ČD, a.s. ukázku nové staniční grafiky ČD s logotypem ČSA a symbolikou letecké dopravy. Takto označeny budou čekárny ČD Lounge, které budou určeny pro cestující 1. třídy vlaků SC PENDOLINO, které budou od prosince otevřeny ve stanicích, kde budou tyto spoje zastavovat. Podobně označen bude i autobus spojující Holešovice a Ruzyni, který bude jezdit přibližně v hodinovém intervalu. Stejnými symboly budou označeny i propagační materiály a jízdní řád jednotlivých spojů, které budou jezdit pod označením SCP 500/OK 4001 - SCP 511/OK 4010.

CSPSV | 2.11.2005 (20:25)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Qěcy
03.11.2005 (19:42)  
Jirka Kalčík:
Vám zřejmě nedošlo, že ČD už dávno nemají monopol. Navíc za pár let už budou na základě výběrových (poptávkových) řízení provozovat ZDO i jiní dopravci než ČD.
Registered user comar 
03.11.2005 (19:35)  
Radim: ve Vidni na letiste nejezdi dalkova doprava proto, ze tama nevede zadna trasa dalkove dopravy.
03.11.2005 (18:54)  
karel.f: Trefa do černého!!! Já si to také tipuju na tuto dobu. Dneska rekonstruujeme tratě na rychlosti, kterými škodovácké mašinky fičely před 50 lety. Když analogicky odvodíme stav infrastruktury v roce 2020 (proti výrobě ve Škodovce v 70tých letech), tak budeme otevírat první úsek železnice na rychlost 200km/h. V roce 2050 tedy budou jezdit IC spoje na letiště. Jen mám obavy, že životnost Pendolina je kratší, takže vnučka se už sveze nečím jiným.

ad Roland: Pozor Prakem se na letiště dostanete jen od Východu a nezastavíte na žádném inteligentním nádraží. Leda, že by se přestavěly Bubny a byl dodělán přestup na Vltavskou. A vůbec počítá PRAK s nástupišti patřičné délky???????

Co se týče Vídně, zde bych si příklad nebral, protože to je pořád ta ušmudlaná Monarchie, která z hlediska dopraváka ani po 90 letech od zániku není nic moc ve srovnání s Německem, natož západními mocnostmi nebo dokonce Švýcarskem. Je jenom trochu lépe opravená než česká kotlina.
Registered user Unipuls
03.11.2005 (18:50)  
Vkor:
Myslím, že proti tomu základnímu, tj. integraci letecké a rychlé železniční dopravy, nikdo nic nenamítá. Je to bezesporu u nás celkem průlomová věc, pokud se ujme, jedině dobře. Je jen velká škoda, že v tuto dobu ještě nemáme na letiště slušnou trať, tímto krokem tlak na její existenci dost zesílil a nabyl konkrétní, mnohými lidmi snáze pochopitelné podoby. Snad konečně zodpovědným dojde, čeho dosáhli nesmyslným blokováním stavby. Možná to bylo tím, že si nikdo z nich nedovedl představit pokračovat z letiště někam vlakem, resp. vlakem na letiště přijet.
Různých připomínek ke konkrétní realizaci se ale najde mnoho, netřeba je znovu vypisovat. A bohužel za nimi z velké části něco je.
03.11.2005 (18:25)  
Ve Vídni na letiště ve Schwechatu jezdí S7 buď z Floridsdorfu nebo z Erzherzog Karl–Straße (střídavě) v půlhodinovém intervalu + posilové vlaky do Wolfsthalu odpoledne; jízdné dle tarifu VOR dvě pásma (3,20 EURO). K tomu jezdí CAT z Wien Mitte = separaované nástupiště "leteckého terminálu", kde se odbavují zavazadla "jako na letišti" (čili detašované pracoviště letiště) a o zavadla se pak postarají zaměstnanci společnosti. Jízdné 8 EURO.
Přestup na vlaky směr Südbf je od vlaků S7 na zastávce Rennweg.
Přímé vlaky ze Südbf na letiště Schwechat (a do Wolfsthalu) jezdily v době přestavby trati z Rennwegu do Groß Schwechat, kdy se jezdilo přes ranžír v Klederingu.

Registered user Radim_c
03.11.2005 (17:50)  
to Skaličák: na VIA vlak samozřejmě jede, akorát že ne ze Südbahnhof, ale z Mitte (ze Südbf. mit S-Bahn jednu zastávku směr Nord, a tam přestoupit směr letiště ...). Dálková doprava tam ale nejezdí, provděpodobně aby nekonkurovala úchylně předraženému CAT :-P
Registered user vkor
03.11.2005 (17:29)  
To by mne zajímalo, jak tak čtu některé příspěvky, co by asi tak musely ČD udělat, aby se v diskusi objevilo něco jako slova uznání. Když nic nedělají, je to špatně, když zavádějí něco, na co jsme byli zatím zvyklí tak u SBB, tak je to zase špatně, když koupí pendolína, je to špatně, ... Snad by došly pochvaly, kdyby začaly fotografovat vlastní vlaky podle technických a estetických kritérií redaktorů fotogalerie :-) Nebo že by některé potěšilo, kdyby se ČD kompletně zrušily? Ale co na jejich místo? Bez vlaků by se mi Česko nelíbilo...
Registered user MirekM  mail  
03.11.2005 (17:25)  
Přidám se k Comarovi s tím, že grafika prvních dvou obrázků je docela přeplácaná.
A když čtu ten článek, připadá mi, že už to dráhy přehánějí. Extra čekárna… Uvidíme, jak se to ujme.
Registered user Skaličák
03.11.2005 (17:04)  
To vll ap.
Cestující z Brna a Břeclavi mají naštěstí možnost volby mezi Ruzyní a Vienna Internation Airport - EC jezdí na obě strany. Cestující z Vídně tento problém asi pálit nebude:-)
Jinak ještě teď se dá do Vídně jezdit bez problémů s velkými zavazadly - EC 70/71 i 172/173 s velkoprostorovými vozy DB pojmou ledasco... Až bude jezdit klopidlo, tak komfortu ubyde.
Co se týká časů, tak z Brna můžu dojet do Phy i Vídně (prvním-ranním EC) přesně ve stejný čas(=stejně pozdě) - mluvím o současném grafikonu.

Mmch ani v té Vídni nemají u letiště žádné bahnhof - z West a Sbf tam dojíždí bus.

K článku - grafika mne příjemně překvapila, stejně jako ta asociace ČD + ČSA.
Registered user Radim_c
03.11.2005 (16:24)  
to Blažek: nebudou se prodávat jízdenky s letenkou. Budou se prodávat buď jízdenky (u ČD), NEBO letenky (u ČSA). Jenom nevím, jestli bude možné pořídit si letenku z Prahy do Pardubic - a za kolik?
to waszyn: můj osobní tip je, že na bus z letiště se bude čekat - pokud bude hnít někde v zácpě. Naopak bus asi nebude čekat na zpožděná letadla, takže člověk bude tvrdnout spíš na letišti, než na nádraží.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko